Factuur niet goed verwekrt door storing bij tele2 (bevestigd door medewerker van tele2) ik mag het gaan oplossen al een MAAND bezig nog niet gelukt

• 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 117 x bekeken

ik word er schijtziek van, al een maand bezig 8 keer contact gehad en 5 keer een betalingsbewijs opgestuurd

1e keer betalingsbewijs zeiden ze dat is niet onze rekeningnummer,

2e keer zeiden ze we hebben 20 april een betaling binnen van 23 euro ontvangen maar is niet goed verwerkt ivm een storing bij ons. t wordt opgelost

3e keer we hebben gaan het doorgeven aan de financiele afdeling die nemen contact met u op.

niet gebeurd/ wat er wel is gedaan ze hebben mn moeder gebeld en gezegd dat ik een openstaande betaling heb en als ik niet betaal dan krijg ik problemen, ( abbo van mn moeder staat op mijn naam)

4e keer we hebben 20 april geen 23 euro maar 19 euro ontvangen kunt u weer een betalingsbewijs sturen.

5e keer weer dat is niet onze rekeningnummer.

ik heb 5 maanden geleden ook via ideal betaald naar t zelfde rekening nummer toen was het nog wel jullie iban beetje raar dit.

los het nou gewoon op tele 2

het is jullie fout hebben jullie meerdere keren toegegeven zowel via chat en sms!

ga dan niet je klanten chagrijnig maken voor 4 euro!

zorg er gewoon voor dat ik voor de periode van 01-03-2020/ 31-03-2020 66,98 moet betalen en geen 70,98. dan is het opgelost.

en zorg voor beter opgeleide medewerkers die weten wat wel en niet jullie iban is zowel voor handmatige betalingen en ideal betalingen.!

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hey @Poyraz,

Welkom op onze community! Bedankt voor je duidelijke uitleg. Het lijkt erop dat er het een en ander langs elkaar heen is gelopen door de diverse betalingen en storneringen. De oplossing die je zelf geeft lijkt mij ook goed van toepassing. Ik ga gelijk voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn! Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb ter verificatie de volgende gegevens nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen ga ik gelijk aan de slag om dit voor jou te fixen!

Groetjes,

Rox

Reageer