Factuur mobiel

• 27 augustus 2015
  • 8 reacties
  • 161 x bekeken

Heb je voicemail aanstaan?. Dit is in het buitenland erg duur, ook als je niet afluistert.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Het achterlaten van berichten op je voicemail in het buitenland is al geruime tijd gratis bij Tele2. Zie ook tarieven buitenland op de website.
Het achterlaten van berichten op je voicemail in het buitenland is al geruime tijd gratis bij Tele2. Zie ook tarieven buitenland op de website.

Beste Siebel,

Voor alsnog heb ik geen reactie gehad op mijn bovenstaande vraag. Zou je mij alsjeblieft kunnen helpen?

Mvg
Reputatie 7
Het kan enkele dagen duren voordat een medewerker van Tele2 reageert.

Wat staat er dan in de factuurspecificatie? Dan kun je nagaan waar de kosten vandaan komen. Of kun je ook niet inloggen op de website van "Mijn Tele2"?
Wat staat er dan in de factuurspecificatie? Dan kun je nagaan waar de kosten vandaan komen. Of kun je ook niet inloggen op de website van "Mijn Tele2"?

Ik kan helemaal niets met Tele2. Tele2 herkent mijn email niet. Heb vervolgens geprobeerd om mijn gegevens te achterhalen door mijn postcode in te vullen. Ook herkende Tele2 mijn postcode niet. Aan mijn telefoonnummer had ik ook niets. Zit hier met mijn handen in het haar.
Reputatie 7
Zijn dat recente pogingen om in te loggen, want zo te zien is er (weer eens) een probleem geweest (?) met de "Mijn Tele2"-omgeving, dus als je het een paar dagen geleden hebt geprobeerd hebt kan het misschien nu wél lukken.

Als dat niet lukt is het een kwestie van even afwachten op een medewerker van Tele2 of de klantenservice bellen. Er is ook een mogelijkheid om te chatten via de website van de klantenservice, als je liever niet belt.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Erhan88,
Bedankt voor je vraag. Ik heb alles gelezen hierboven en wil je graag helpen.
Allereerst wil ik je welkom heten bij de Tele2 familie en natuurlijk ook hier op het Forum!

Ik zie dat andere forumleden je ook van goed advies hebben voorzien. Dat is geweldig! :)
Mijn dank is groot aan iedereen die meewerkt en denkt in oplossingen voor Erhan88.

Maar nu terug naar het probleem. Het lukt je niet om in te loggen in MijnTele2 en je hebt vragen over je factuur.
Helaas is het niet gelukt om in te loggen, maar ik ga je er bij helpen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Erhan88,
Ik heb helaas nog geen bericht van je gehad met je gegevens.
Zou je deze alsjeblieft willen sturen per privébericht? Dan kan ik je verder helpen.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Erhan88,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Daarom sluit ik het topic nu.
Groet,
Ben