Factuur kosten

• 18 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 121 x bekeken

Ik heb recent mijn factuur binnen gekregen en onverwacht hoge kosten gekregen. Deze kosten bedragen bellen naar nummers van het buitenland. Echter woon ik zelf en deze mensen waar ik mee bel in Nederland. Is dit een fout en kan hier nog iets aan gedaan worden? Voor mijn studie moet ik met verschillende internationale mensen omgaan. Ik zou zeer gehinderd worden als ik extra moet bijbetalen voor mijn onbeperkte abonnementen.

Alvast vriendelijk bedankt voor het lezen,

Ruben Korver

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als die "verschillende internationale mensen" in Nederland verblijven, maar hun buitenlandse nummer gebruiken om bereikbaar te zijn, dan bel je nog steeds naar internationale bestemmingen. Als zij langdurig in Nederland verblijven, adviseer ze dan een prepaid kaart te kopen zodat ze op een Nederlands mobiel nummer bereikbaar zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Of je contacten aan Whatsapp toevoegen en daar vanuit bellen. Dan heb je geen gedoe met buitenlandse telefoonnummers en roaming. Kan je ook nog eens video bellen! De rekening zal je wel moeten betalen daar zit nix anders op, zo gauw je buiten NL (031) belt gaat het buitenlandtarief in.