beantwoord

Factuur juli 2018


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Op 27 augustus is wel een bedrag geïncasseerd tbv verbruik van de maand juli. Echter heb ik hiervan geen factuur per mail ontvangen. Ook in Mijn Tele2 zie ik deze factuur (nog) niet terug. Wanneer kan ik deze verwachten?

icon Beste antwoord door pipodeclown 7 september 2018, 00:02

De facturen van Juli zijn half augustus aangemaakt, dus die zou je gewoon moeten kunnen zien. Zie je wel de factuur van Juni nog staan? Heb je ook gekeken of je de factuur in de app wel kunt zien? En probeer Mijn Tele2 ook even te openen met een andere browser of via een in-private navigatie sessie.
In Mijn Tele2 kun je ook controleren of de instelling voor het ontvangen van de factuur via e-mail nog goed staat ingesteld.
Mocht dat allemaal niet helpen, vul dan je klantgegevens in in je forumprofiel zodat een Tele2 moderator voor je kan nagaan of het in de systemen allemaal goed staat.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge
De facturen van Juli zijn half augustus aangemaakt, dus die zou je gewoon moeten kunnen zien. Zie je wel de factuur van Juni nog staan? Heb je ook gekeken of je de factuur in de app wel kunt zien? En probeer Mijn Tele2 ook even te openen met een andere browser of via een in-private navigatie sessie.
In Mijn Tele2 kun je ook controleren of de instelling voor het ontvangen van de factuur via e-mail nog goed staat ingesteld.
Mocht dat allemaal niet helpen, vul dan je klantgegevens in in je forumprofiel zodat een Tele2 moderator voor je kan nagaan of het in de systemen allemaal goed staat.
Aha, wel in de App inderdaad. Prima!