Factuur is gemarkeerd als betaald, maar nog geen incasso opdracht gekregen

• 25 mei 2017
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Hoi,

Een paar weken geleden heb ik via Twitter een rekeningnummer wijziging aangevraagd voor mijn mobiel abonnement.

Esther heeft me wel op hoogte gebracht dat de eerste volgende factuur nog via de oude rekening zou gaan, daarom heb ik mijn oude rekening nog actief met genoeg saldo er op.

En dat klopt, op mijn factuur staat er dat het bedrag van 36€ van mijn ING rekening wordt afgeschreven.

Maar het is inmiddels de 25ste en ik zie op ING en op mijn nieuwe rekening nog geen incasso gepland, normaal gesproken als de 25ste op een weekend valt, dan heb ik een paar dagen voor al een incasso ingepland.

Op mijn Tele2 is de rekening op betaald, best wel raar dat de standaard status betaald is, terwijl nog geen incasso plaats gevonden heeft.

Ik wil voorkomen dat ik afgesloten wordt, zo kunnen jullie aub nog even checken wat er mis is? En desnoods een Ideal link sturen?

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hee Rena,

Ik begrijp dat je duidelijkheid wil over de incasso's zodat je niet voor verassingen komt te staan. Zou je je profiel willen aanvullen met de klantnummer? (Er staat nu een ordernummer op die plaats) Dan duik er voor je in!

Groeten Jurrien
Reputatie 7
Badge +2
Hoi Jurrien,

Zo ver ik kan zien, is mijn klant nr en geboortedatum ingevuld in mijn profiel.

Maar ik heb vanochtend een notificatie van mijn nieuwe bank gekregen van een incasso opdracht van jullie, zo hij is wat later, maar toch gekomen thx.
Badge
Hoi Rena,

Het nummer dat nu bij het klantnummer staat is geen klantnummer maar een ordernummer. Vandaar mijn vraag :)

Mooi dat het probleem zich in de tussentijd heeft opgelost! Fijne avond!

Groeten Jurrien
Badge
Dit topic is gesloten i.v.m. inactiviteit.

- Jurrien.