Factuur GPRS?

• 27 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 175 x bekeken

Vandaag ontving ik een factuur. Ik heb een abonnement van 16 euro per maand voor o.a. 500 MB mobiel internet.

Mobiel internet gebruik ik niet aangezien ik gebruik maak van WIFI thuis en hotspots.

Wat schetst mijn verbazing, op mijn laatste factuur staat vermeld dat ik 1,3 GB mobiel data buiten mijn bundel heb verbruikt waarvoor ik 102,00 Euro moet betalen. Zojuist mijn toestel gecontroleerd. 3G staat uitgeschakeld en ook geen melding van het overschrijden van mijn data tegoed.

Zojuist pogingen gedaan iemand hierover te spreken echter gedurende de hele middag krijg ik een melding "dat het erg druk is en maar op een ander moment moet terug bellen".

Ik wil deze kwestie graag opgelost zien.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Erik,

Welkom op het forum! Het kan gebeuren dat jouw telefoon toch verbinding heeft gemaakt met het internet zonder dat jij dit in de gaten had. Veel updates worden automatisch uitgevoerd en wanneer jouw wifi verbinding instabieler wordt dan zijn veel telefoons zo ingesteld dat er automatisch verbinding wordt gemaakt met het mobiele netwerk. Helaas kunnen wij niet inzien waaraan jouw mb's zijn opgegaan maar je kan dit wel zelf nakijken in je telefoon onder mobiele data. Hier vind je een hoop tips over dataverbruik. Met de toestelhulp kan je de instellingen van telefoon voor de zekerheid doorlopen.

Wanneer je databundel op is dan hoor je hierover wel gewaarschuwd te worden, dit zou ik graag voor je nakijken. Wil je mij daarvoor een privé bericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door o mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijn weekend,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Erik,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en ik zie dat er geen waarschuwings sms'jes naar je zijn verstuurd. Ik ontvang graag nog je beschikbaarheid tijdens kantooruren en een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken. Mijn collega zal dan telefonisch contact met opnemen om dit op te lossen.

Groetjes,

Velma
Hoi Erik,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en ik zie dat er geen waarschuwings sms'jes naar je zijn verstuurd. Ik ontvang graag nog je beschikbaarheid tijdens kantooruren en een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken. Mijn collega zal dan telefonisch contact met opnemen om dit op te lossen.

Groetjes,

Velma

Beste Velma,

Dank voor jouw bericht.

Ik ben dagelijks bereikbaar op *verwijderd i.v.m. privacy*

Alvast dank.

Groet,

Erik Scheffrahn
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Erik,

Bedankt voor het sturen van je beschikbaarheid, ik heb deze aan mijn collega doorgegeven en hij zal telefonisch contact met je opnemen om dit op te lossen.

Fijn weekend,

Velma
Reputatie 7
Niet zo slim, op een openbaar forum!!
Ik ben dagelijks bereikbaar op 06-********.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Erik,
Ik heb begrepen dat je mijn collega Maarten gesproken hebt. Wat hebben jullie precies besproken?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 7
Badge +5
LOL, Maarten is zijn memo blokje kwijt.