beantwoord

factuur gaat niet goed

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 165 x bekeken

Hallo, er staat dat ik al heb betaald wat ook inderdaad is, en nu in mijn mail komt dat factuur nog open staat, zoals vorige maand is het 2 keer van mijn rekening af gegaan, en nu van deze maand Mei 1 keer, en wil niet dat het nog voor de 2 e keer gebeurd, 

zouden jullie er iets mee kunnen doen? 
groetjes Amber 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 27 May 2021, 11:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Amber,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw facturen.

Laten we snel kijken wat er aan de hand is met de facturatie van jouw abonnement! Eerst geef ik je wat uitleg over onze facturatie. Je ontvangt je factuur rond de 12e van elke maand. Zodra je factuur klaar staat, ontvang je een e-mail, een sms én kun je je factuur bekijken in MijnTele2. Rond de 25e worden je abonnementskosten geïncasseerd. 

Nu heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er geen kosten openstaan. Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan vorige maand maar in totaal is er 1 bedrag afgeschreven van jouw rekening. Deze maand gaat het goed, mocht er toch iets zijn trek dan aan de bel. Dan duik ik er meteen voor je in!

Als je hier vragen over hebt let me know. De Community staat voor je klaar! 
 

Nou der is al 33€ van me rekening af gehaald, en in me Tele 2 app staat dat het al betaald is, en ik ga niet elke maand 66 euro betalen omdat er een ‘fout’ is begaan. 
het liefste zou ik nu me abonnement opgeven, zou dat ook mogenlijk zijn?

 

Reputatie 7

Als er vorige keer 2x is afgeschreven, was dat mogelijk een mislukte incasso van de maand ervoor? Kijk eens bij de bank wat er de laatste 3-4 maanden feitelijk is betaald, los van wat er in de app staat. (De app kan een mislukte incasso ten onrechte als betaald tonen.)