vraag

factuur dubbel betaald. nogsteeds afgesloten.

  • 4 mei 2020
  • 1 reactie
  • 105 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb zojuist mijn facturen betaald. Ik werd gister avond zonder bericht afgesloten omdat er bleek dat ik voor 2 maanden niet had betaald, terwijl ik vorige maand heb betaald.  Ik denk dat jullie dit wel kunnen inzien via mijn gegevens. Graag hoor ik terug van u over hoe en wat. Want nu heb ik een maand dubbel betaald en dat is niet niks aangezien het best prijzig is. En daar boven op ben ik op dit moment nog steeds niet aangesloten?? 

 

Met vriendelijke groet,

marciano


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Er worden altijd berichten gestuurd voordat je wordt afgesloten, meerdere zelfs. Hoe heb je voorgaande maanden betaald, via de overeengekomen automatische incasso, heb je zelf overgeboekt of via de iDeal link? Bij zelf overmaken moeten heel precies de juiste kenmerken worden vermeld omdat de betaling anders niet aan de factuur gekoppeld kan worden. Via de automatische incasso heb je daar geen omkijken naar mits je zorgt dat er voldoende geld op de rekening staat.

Reageer