beantwoord

factuur/blokkade

  • 14 mei 2020
  • 1 reactie
  • 95 x bekeken

Kan iemand mij helpen? .. 

Via mijn tele2 app staat er een factuur open, die ik netjes heb betaald. Nu is mijn telefoon nog geblokkeerd terwijl ik mijn factuur wel heb betaald. 🤷‍♀️

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 14 mei 2020, 10:32

Hey @Manonvo, welkom op onze community! Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit na te kijken. Ik zie namelijk geen blokkade meer staan op jouw abonnement. Kan het zijn dat je inmiddels weer bent aangesloten? Vaak helpt het om je telefoon even uit en weer aan te zetten. Wil je ons hier op de hoogte houden? Anders ben ik er om het voor je uit te zoeken!

Groetjes, 

Rox 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hey @Manonvo, welkom op onze community! Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit na te kijken. Ik zie namelijk geen blokkade meer staan op jouw abonnement. Kan het zijn dat je inmiddels weer bent aangesloten? Vaak helpt het om je telefoon even uit en weer aan te zetten. Wil je ons hier op de hoogte houden? Anders ben ik er om het voor je uit te zoeken!

Groetjes, 

Rox 

Reageer