beantwoord

Factuur betalen Tele2

  • 28 februari 2016
  • 3 reacties
  • 198 x bekeken

Hoi omdat automatisch afschrijven bij mijullie niet mogelijk is heb ik zojuist via SMS een verzoek tot betaling gekregen met een ideale link. Als ik erop klik moet ik inloggen op mijn tele2 maar hier blijft ie aangeven dat mijn email adres niet juist is. Inloggen lukt dus niet en betalen van de factuur ook niet. Graag een oplossing wil niet afgesloten worden
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 2 maart 2016, 14:36

Weet je het bedrag van de factuur? Betaal dan handmatig op:
NL72RBOS0409747491 (3G systemen)
NL17RBOS0447033050 (4G systemen)
Vermeld duidelijk klantnummer en factuurnummer. Wacht niet tot de laatste dag, handmatig kost paar dagen extra om dat in te boeken.


Oei, dat is andersom!!
NL72RBOS0409747491 (4G systemen)
NL17RBOS0447033050 (3G systemen)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Weet je het bedrag van de factuur? Betaal dan handmatig op:
NL72RBOS0409747491 (3G systemen)
NL17RBOS0447033050 (4G systemen)
Vermeld duidelijk klantnummer en factuurnummer. Wacht niet tot de laatste dag, handmatig kost paar dagen extra om dat in te boeken.
Oké zal 't gelijk overmaken dan. Snap alleen t 3g 4g gebeuren niet haha
Badge +4
Weet je het bedrag van de factuur? Betaal dan handmatig op:
NL72RBOS0409747491 (3G systemen)
NL17RBOS0447033050 (4G systemen)
Vermeld duidelijk klantnummer en factuurnummer. Wacht niet tot de laatste dag, handmatig kost paar dagen extra om dat in te boeken.


Oei, dat is andersom!!
NL72RBOS0409747491 (4G systemen)
NL17RBOS0447033050 (3G systemen)