beantwoord

Factuur betaald en simkaart geblokkeerd

  • 15 June 2021
  • 4 reacties
  • 120 x bekeken

Ik heb zojuist mijn factuur zelf betaald bij jullie en er staat dat ik nog niet betaald heb plus mijn simkaart is geblokkeerd en daardoor kan ik niet naar de klantenservice bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 15 June 2021, 14:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je met Ideal betaald? Dan wordt het binnen een paar uur verwerkt. Heb je handmatig overgeboekt, dan kan het een paar dagen duren.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Roel, goed dat je je factuur hebt betaald! Ik zie hem nog niet in het systeem, dus die zal nog verwerkt moeten worden.

Ik kan je wel helpen om de blokkades op te heffen, maar ik zie dat je waarschijnlijk Malware op je toestel hebt. Dus ik moet je vragen om eerst je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (vergeet geen back-up te maken van je gegevens) en eventueel ook een virusscanner te installeren, zodat je niet weer in dezelfde situatie terecht komt. Dat zou natuurlijk zonde zijn.

Als je je toestel terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen mag ik de blokkade opheffen! Let me know, dan ga ik gelijk voor je aan de slag. :smile:

Hey Roel, goed dat je je factuur hebt betaald! Ik zie hem nog niet in het systeem, dus die zal nog verwerkt moeten worden.

Ik kan je wel helpen om de blokkades op te heffen, maar ik zie dat je waarschijnlijk Malware op je toestel hebt. Dus ik moet je vragen om eerst je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (vergeet geen back-up te maken van je gegevens) en eventueel ook een virusscanner te installeren, zodat je niet weer in dezelfde situatie terecht komt. Dat zou natuurlijk zonde zijn.

Als je je toestel terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen mag ik de blokkade opheffen! Let me know, dan ga ik gelijk voor je aan de slag. :smile:

Ik heb net mijn telefoon op fabrieksinstellingen gezet 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Roel, goed dat je dit hebt gedaan! Ik heb de blokkade gelijk voor je opgeheven! 

Als het goed is heb je hier zojuist ook een bevestigingsmail van ontvangen. Het zal ongeveer 20 minuten duren voordat dit is verwerkt, zou je het dan voor me kunnen checken? Zet over 20 minuten even je toestel uit en aan en probeer dan of je weer kunt bellen.

Ik zie je reactie graag tegemoet! :smile: