beantwoord

Factuur bedrag anders dan openstaande bedrag tele2?

• 7 april 2017
  • 5 reacties
  • 152 x bekeken

Reputatie 1
Beste heer/mevrouw,

Hierbij de vraag of het normaal is of het factuur bedrag anders is dan het openstaande bedrag.

Ik snap uiteraard als je soms meer hebt betaald dat het word verrekend met andere betalingen.
Helaas heb ik net alles gecontroleerd en het bleek dus dat ik alles het goede bedrag heb betaald.

Dus of ik kijk even mis? Of er is iets fout is gegaan. (Als dat kan natuurlijk bij de financiële afdeling van Tele2.?)

Ik heb contact opgenomen met betreffende klantenservice hun konden niks vinden waarom ik opeens minder hoefde te betalen dan betreffende openstaande bedrag.
Wel heb ik het openstaande bedrag overgemaakt, maar zit nog wel met twijfels of het echt een fout is van uit jullie

Hierbij hoop ik ook als deze fout inderdaad uit jullie kant is gekomen? Dat jullie niet mij zullen afsluiten van mijn mobiele abonnement.
In de brief en de mail die ik van de klantenservice heb gekregen is duidelijk vermeld dat dat mijn openstaande bedrag is.
Niet dat ik dadelijk plots voor verrassingen kom te staan omdat er iets fout is gegaan.

Is er een telefoon nummer of een optie hoe ik snel kan weten of er iets fout is gegaan van de financiële afdeling van Tele2?

Indien deze telefoonnummer uiteraard bestaat zou ik deze mogen? Want wil graag bevestiging in plaats van te zitten met verschillende twijfels.

Alvast bedankt voor het lezen en uw reactie.

Groet,

GHJ Verheijen.
icon

Beste antwoord door KabouterGio 9 april 2017, 17:02

Hi KabouterGio,

Als je in een eerdere maand teveel hebt betaald, een aanbetaling hebt gedaan of nog een vergoeding tegoed hebt, dan kan het inderdaad zijn dat het openstaande bedrag lager is dan het oorspronkelijke bedrag op de factuur.

Groetjes,

Hinke

Hallo Hinke,

Bedankt voor jouw snelle reactie op mijn post.

Dat klopt inderdaad, ik had het na gekeken maar uit mijn gegevens zou ik nooit meer hebben betaald.
Maar kan zijn dat het toch ooit via automatische incasso/ideal een dubbele betaling heeft plaatsgevonden.

Groet,

Giovanni
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Betreffende klantenservice gaf bevestiging dat het betaald was + een mail ontvangen voor extra bewijs.

Excuses voor het overbodige forum bericht.
Reputatie 4
Badge
Hi KabouterGio,

Als je in een eerdere maand teveel hebt betaald, een aanbetaling hebt gedaan of nog een vergoeding tegoed hebt, dan kan het inderdaad zijn dat het openstaande bedrag lager is dan het oorspronkelijke bedrag op de factuur.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Hi KabouterGio,

Groetjes,

Hinke

Hallo Hinke,

Bedankt voor jouw snelle reactie op mijn post.

Dat klopt inderdaad, ik had het na gekeken maar uit mijn gegevens zou ik nooit meer hebben betaald.
Maar kan zijn dat het toch ooit via automatische incasso/ideal een dubbele betaling heeft plaatsgevonden.

Groet,

Giovanni
Reputatie 5
Badge
Hi KabouterGio,

In verband met de afwezigheid van Hinke (op vakantie) reageer ik op dit topic.

Is alles duidelijk op het moment of heb je nog nog onduidelijkheden?

We horen graag van je!

Jeroen
Reputatie 4
Badge
Hi KabouterGio,

Aangezien wij niets meer van je horen ga ik deze topic sluiten. Mocht je toch nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan kan je een nieuwe topic openen.

Groetjes,

Hinke