vraag

Factuur bedrag


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo, afgelopen april heb ik mijn mobiel abonnement verlengt. Dit abonnement is op 7 augustus 2017 ingegaan. In mijn contract dat ik in april heb afgesloten staat dat ik 37 euro per maand betaal. Nu is al twee keer (augustus en september) 40,29 in rekening gebracht. Volgens mij klopt dit dus niet. Kunt u mij hierbij helpen?

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Kijk eens op mijn.tele2.nl en dan bij je facturen. Waar komt zo'n onregelmatig bedrag vandaan? Toch wat buiten de bundel kosten?
Reputatie 1
Badge +1
Hallo,

Ik wil het graag over je facturen hebben maar dan moet ik wegens prive gegevens nog wel een extra check doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Ik heb 'het probleem' al gevonden. In de Tele2 app staat onder augustus het bedrag van 40,29. Hierdoor dacht ik dat er in augustus ook al 40,29 euro was afgeschreven. Maar dat is natuurlijk de rekening die ik nu ga betalen.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 1
Badge +1
Klopt helemaal 😉

Geen dank!

Reageer