beantwoord

Factuur bedrag

• 14 juni 2017
  • 4 reacties
  • 82 x bekeken

Het faktur bedraf klopt niet
In maand mei had ik onbeperkt bel sms internet
Dat kost 25 €
Faktur bedrag van mei is 43.52€
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 15 juni 2017, 08:58

Hallo Dellon2000,

Heel fijn dat je je klantnummer en geboortedatum hebt ingevuld in je profiel. Daardoor heb ik gelijk kunnen kijken naar de factuur.
Er zijn twee dingen aan de hand hierop. De eerste is de korting die niet als korting is ingevoerd, dit is onze fout en hiervoor zijn we bezig met een oplossing. Je krijgt binnen een week een e-mail met daarin uitgelegd hoe we dit voor je gaan oplossen. Excuses hiervoor.
Daarnaast is er op 10 mei een service-sms van €3,00 in rekening gebracht. Deze kosten komen bovenop de abonnementskosten van €25,00.

Groeten Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hallo Dellon2000,

Heel fijn dat je je klantnummer en geboortedatum hebt ingevuld in je profiel. Daardoor heb ik gelijk kunnen kijken naar de factuur.
Er zijn twee dingen aan de hand hierop. De eerste is de korting die niet als korting is ingevoerd, dit is onze fout en hiervoor zijn we bezig met een oplossing. Je krijgt binnen een week een e-mail met daarin uitgelegd hoe we dit voor je gaan oplossen. Excuses hiervoor.
Daarnaast is er op 10 mei een service-sms van €3,00 in rekening gebracht. Deze kosten komen bovenop de abonnementskosten van €25,00.

Groeten Jurrien
Hallo jurrien
Ja het klopt van 3 € ik had sms jes gestuurd.Faktur bedrag moet zijn 28€
Alvast bedankt
Badge
Hoi Dellon2000.

Je zult de mail zo snel mogelijk ontvangen, mocht je daarna nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten Jurrien
Badge
Dit topic is vanaf nu gesloten vanwege inactiviteit.
- Jurrien