beantwoord

Factuur

  • 26 juli 2019
  • 2 reacties
  • 158 x bekeken

Hallo,
Hoe kan ik een factuur ontvangen van de activatie en de maandelijkse kosten?
In 'mijn Tele2' zie ik niets.

Dank,
icon

Beste antwoord door Malamute 26 juli 2019, 13:38

Hallo Matters Jan,

Die factuur krijg je vanzelf, rond de 20ste van de maand krijg je een factuur, afhankelijk van wanneer je abonnement is ingegaan kan het een maand duren voordat je de 1ste factuur ontvangt, hierop staan ook de activatiekosten vermeld.

Hier kan je meer informatie vinden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/eerste-factuur/#faq-waar-kan-ik-mijn-factuur-bekijken
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Matters Jan,

Die factuur krijg je vanzelf, rond de 20ste van de maand krijg je een factuur, afhankelijk van wanneer je abonnement is ingegaan kan het een maand duren voordat je de 1ste factuur ontvangt, hierop staan ook de activatiekosten vermeld.

Hier kan je meer informatie vinden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/eerste-factuur/#faq-waar-kan-ik-mijn-factuur-bekijken
Reputatie 3
Badge
Wegens inactivieit ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra