beantwoord

Factuur??

• 25 april 2019
  • 10 reacties
  • 216 x bekeken

Hallo,

Ik zit sinds 25 februari bij tele2 maar heb tot op heden nog geen factuur gehad. Ik had er deze maand toch wel een verwacht. Op een ander forum heb ik begrepen dat je rond de 15e van de eerste volledigemaand de factuur krijgt en die rond de 20e word afgeschreven van de rekening. Dit is allebei nog steeds niet gebeurd. Wanneer kan ik dit verwachten??
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 26 april 2019, 12:30

Hallo Karin,

Per abuis hebben we je nadat je klant bent geworden nog geen factuur gestuurd. Wij zullen de factuur over de periode waarin je nog geen factuur hebt ontvangen alsnog versturen.
Rond 26.05.2019 zullen wij de missende maanden in een keer incasseren. Deze factuur kun je tegen die tijd ook vinden in de MijnTele2 omgeving.
We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden dan ook graag onze excuses aan!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Hangt van de ingangsdatum af. Heb je ook nummerbehoud aangevraagd?
25 Feb is het abonnement ingegaan incl nummerbehoud
Vul je klantgegevens in in je Forum profiel, met name je klantnummer.
Dan kan een Moderator van Tele2 dit oppakken en je sneller helpen.
Heb ik al gedaan
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd gaat daar minimaal 1 maand en maximaal 4 maand overheen afhankelijk wanneer de einddatum was van je vorige provider. Je hebt altijd minimaal 1 maand opzegtermijn bij nummerbehoud. Uitzondering is prepaid. Bel je sinds 25 febr. met Tele2 of je vorige provider?
Sinds 25 Feb bel ik met Tele 2 op het nummer dat ik al 10 jaar heb. Vandaag bel ik dus al 2 maanden met Tele 2
Dan gaat er iets niet goed. Je had je eerste factuur halverwege maart moeten hebben en betalen rond 24 maart. Terecht dat je dit aangeeft. Ik zou klantenservice bellen. Kan gratis op nummer 1200
Idd dat dacht ik dus ook. Ik hoopte dat er een makkelijkere manier was om met Tele2 in contact te komen ipv een half uur in de wacht te staan maar dan zal ik toch maar moeten bellen morgen. Bedankt
Reputatie 4
Badge
Hallo Karin,

Per abuis hebben we je nadat je klant bent geworden nog geen factuur gestuurd. Wij zullen de factuur over de periode waarin je nog geen factuur hebt ontvangen alsnog versturen.
Rond 26.05.2019 zullen wij de missende maanden in een keer incasseren. Deze factuur kun je tegen die tijd ook vinden in de MijnTele2 omgeving.
We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden dan ook graag onze excuses aan!

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +4
Je gaat natuurlijks niet meer betalen doordat twee maanden bij elkaar worden gefactureerd, maar helaas ook niet minder. Gewoon, het bedrag van je abonnement.