Factuur

• 3 december 2018
  • 4 reacties
  • 167 x bekeken

Hoi,
Dure maand, en ik moest even noodgedwongen mijn laatste factuur terugboeken ivm een onverwachte rekening. Dit is natuurlijk heel vervelend! Ik kan mijn factuur van mijn mobiel over 10 dagen terug betalen. Hoe vervelend ik het ook zelf vind, maar is dit heel erg?
Dank

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moet nu zelf zorgen dat het bedrag betaald wordt. 21 dagen na dagtekening van de factuur start het afsluit proces. Houdt rekening met 5 dagen verwerkingstermijn als je handmatig overboekt. Zie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/
Reputatie 7
Badge +2
*double*
Dank voor de reacties. Dat is idd niet handig , maar soms kan t niet anders! Gelukkig ben ik dan iig optijd als ik het overmaak. En dat ze me niet afsluiten!
Reputatie 7
Badge +1
Kleine correctie: 21 dagen na de stornering van de incasso word je afgesloten. Als het na dagtekening van de factuur zou zijn, dan is het al heel binnenkort ?
Als je het over 10 dagen betaalt, dan zou je nog op tijd moeten zijn om afsluiting en extra kosten te voorkomen. Dan ga ik er vanuit dat je heel recent hebt gestorneerd.