beantwoord

Factuur

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik heb een vraag. Ik zit momenteel vast in Lombok en heb een SMS’je gekregen over een achterstallige betaling. Ik kom niet door de iDeal betaling heen vanwege druk internetverkeer. Zou iemand mij kunnen vertellen voor wanneer deze factuur betaald moet worden?

Bedankt alvast.

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 10 augustus 2018, 14:15

Hi DuncanL,

Hoe gaat het me je? Ik hoop dat je ongedeerd bent!

Ik kijk graag even met je mee. Maar om dit te mogen doen is het wel noodzakelijk dat jij je klantnummer toevoegt aan je profiel.

Alvast bedankt!

Bekijk origineel bericht

9 Reacties

Vul in ieder geval je klantennummer en evt. andere gegevens in in je profiel, dan kunnen de moderatoren in het "systeem" kijken.
Reputatie 5
Badge
Hi DuncanL,

Hoe gaat het me je? Ik hoop dat je ongedeerd bent!

Ik kijk graag even met je mee. Maar om dit te mogen doen is het wel noodzakelijk dat jij je klantnummer toevoegt aan je profiel.

Alvast bedankt!
Hi Jeroen,

Alles prima hier gelukkig! Waar kan ik het klantnummer vinden?

Alvast bedankt!
Hoi Duncant,

Het klantnummer vind je in Mijntele2, onder Je account Gegevens bekijken.
Ik weet het niet zeker voor mobiel, maar bij mijn vaste internet abonnement staat het klantnummer in "MijnTele2" onder Profielgegevens.
Reputatie 7
Badge +4
DuncanL schreef:

Hi Jeroen,
Alles prima hier gelukkig! Waar kan ik het klantnummer vinden?
Alvast bedankt!

Als de Ideal link straks verlopen is, dan kun je het bedrag ook nog handmatig overmaken.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/
Als je veel data nodig hebt en nog wel even daar blijft, zorg dan dat je een Tele2 databundel afneemt, of nog beter, koop een lokaal prepaid kaartje met een paar Gb aan data. Je whatsapp blijft gewoon werken en je kunt dan ook proberen via whatsapp te bellen. Maar met congestie lukt dat misschien niet.

Er is ook geen brief gestuurd naar mijn huis dat ik de betaling moet voldoen. Gaat deze nog komen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Als een factuur onbetaald is dan wordt de flow gevolgd zoals die in die link te volgen is. Maar beter kan een bekende van jou maandag even de klantenservice bellen. Zorg dat hij voldoende persoonlijke info van je weet (geb. datum/ rekening nr. etc) en dan vraagt naar de openstaande rekening. Die kan jij/hij dan per ommegaande betalen. Je wilt eigenlijk niet afgesloten worden als je in zo'n situatie zit. Maar nogmaals, als je veel internet nodig hebt in jouw situatie, dan is een lokaal simkaartje makkelijk verkrijgbaar.
Reputatie 5
Badge
Je bent helaas sinds gisteren afgesloten van de diensten. We hebben je een iDeal-link verstuurd per sms, via deze link kun je de betaling voldoen.
Ook via de MijnTele2 omgeving kun je het openstaande bedrag voldoen, de verwerkingstijd voor iDeal betalingen is een werkdag.

Mocht je nog geen mogelijkheid hebben om via iDeal te betalen dan kun je de achterstand handmatig overmaken.
Ik zal je een privébericht sturen met de factuur informatie.

Reageer