beantwoord

Factuur

  • 8 juni 2018
  • 4 reacties
  • 112 x bekeken

Automatisch van mijn bank afgeschreven, maar op de site staat dat ik nog niet betaald heb. (Dit blijkbaar al een paar maanden, terwijl het wel afgeschreven is)
icon

Beste antwoord door pipodeclown 9 juni 2018, 01:02

Even je browsercache leegmaken en opnieuw de site checken. Staat het dan wel goed?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

En wat zegt je App, rode of groene rondjes (kan goed verandert zijn ondertussen) achter de facturen?
Reputatie 7
Badge +1
Even je browsercache leegmaken en opnieuw de site checken. Staat het dan wel goed?
Reputatie 6
Badge
Hoi Charliot,

Welkom op het forum van Tele2,

Heft de Tip van Pippodclown geholpen?

groet,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Arjan