beantwoord

Factuur

• 18 april 2018
  • 3 reacties
  • 80 x bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd, ben van een iPhone 6 naar een 8plus gegaan. De maandelijkse kosten zouden €52 bedragen, echter zie ik in de factuur die jullie hebben gestuurd dat ik €62,10 moet betalen. Ik zou graag willen weten waar dat tientje vandaan komt aangezien ik een unlimited bel/sms bundel heb en 10GB aan internet.
icon

Beste antwoord door eric 18 april 2018, 12:17

Op de eerste factuur kan het zijn dat door de overgang een deel van je oude en een deel van het nieuwe abonnementsprijs voor bel/internet bundel is gefactureerd en je nieuwe telefoon voor een volledig maandbedrag (wordt namelijk 24 x gefactureerd). In de details kun je dat terugvinden en de volgende maand zal het dan alleen je nieuwe abonnement zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op de eerste factuur kan het zijn dat door de overgang een deel van je oude en een deel van het nieuwe abonnementsprijs voor bel/internet bundel is gefactureerd en je nieuwe telefoon voor een volledig maandbedrag (wordt namelijk 24 x gefactureerd). In de details kun je dat terugvinden en de volgende maand zal het dan alleen je nieuwe abonnement zijn.
Reputatie 5
Badge
@ChaimaKerkri welkom op ons Forum!

Is je vraag beantwoord met de reactie van @eric?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen