beantwoord

Factuur

• 28 maart 2018
  • 11 reacties
  • 241 x bekeken

Beste, Mijn Factuur en afgeschreven bedrag komt niet overeen betreffende augustus. Mijn factuur bedraagt €39,00 maar er is €63,76 afgeschreven. Het verschil is ook niet uit de factuur op te maken als je naar een logische fout o.i.d. zoekt. Een aantal weken geleden kreeg ik wel een mail van Tele2
icon

Beste antwoord door pipodeclown 29 maart 2018, 00:06

Wat stond er in die mail die je hebt ontvangen?
Is de afschrijving niet de factuur van januari + februari?
Zorg dat je je gegevens in je forum profiel invult (zoals klantnummer en geboortedatum), zodat een Tele2 moderator meteen je gegevens erbij kan zoeken zodra je topic wordt behandeld.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hebben we over augustus 2017?

Wanner vond de afschrijving plaats?

Tele2 factureert achteraf, dus een afschrijving rondom 20ste augustus is van de factuur van juli.
Deze maand
Ik typt fout. Ik bedoel februari
Reputatie 7
Badge +1
Wat stond er in die mail die je hebt ontvangen?
Is de afschrijving niet de factuur van januari + februari?
Zorg dat je je gegevens in je forum profiel invult (zoals klantnummer en geboortedatum), zodat een Tele2 moderator meteen je gegevens erbij kan zoeken zodra je topic wordt behandeld.
Reputatie 5
Badge
@Yowest10 heb je de factuurspecificatie al bekeken in de MijnTele2 omgeving? Wat klopt er volgens jou niet aan de factuur?
Ja, mij factuur klop niet. Dat bestaat er 63eu....maar er is 39,00
Reputatie 5
Badge
Begrijp ik het goed dat er de factuur 63,00 euro staat maar dat er 39,00 euro bij je is geïncasseerd? Of heb je een reminder ontvangen over de factuur van februari?
Nee ik ontvang niet. maar betalingen die niet automatisch gaan. Mijn factuur zijn al betalen
Reputatie 7
Badge +1
Heb je een hogere factuur ontvangen (en betaald) dan je verwachte maandbedrag? Kijk dan goed naar de specificatie van je factuur. Het is mogelijk dat er een verrekening over de voorafgaande maand in zit. Bijvoorbeeld doordat het de eerste factuur uit een contract periode is of er sprake is van meerverbruik.
Reputatie 5
Badge
@Yowest10 zijn er op dit moment nog onduidelijkheden?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen