beantwoord

Factuur

• 20 februari 2018
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Laatst is de afschrijving van mijn factuur mislukt, waarover ik via de sms werd geïnformeerd.

Ik heb hierna het geld overgemaakt naar u, echter heb ik in de omschrijving per ongeluk het klantnummer in plaats van het factuurnummer vermeld. Zie bijlage voor de overschrijving.

Ook heb ik nog een brief ontvangen wat betreft 'betaalachterstand', maar ik heb dus wel al betaald.

Ik ontvang graag een reactie van u!

Met vriendelijke groet,

Sophie777
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 20 februari 2018, 19:39

Hi Sophie777,

Heb het opgegeven klantnummer is geen betalingsachterstand te zien. Dat is natuurlijk goed nieuws.
Om er zeker van te zijn dat je betaling volledig en correct is verwerkt kun je onderstaande formulier invullen.

Betalingsbewijs
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Beste meneer/mevrouw,

Laatst is de afschrijving van mijn factuur mislukt, waarover ik via de sms werd geïnformeerd.

Ik heb hierna het geld overgemaakt naar u, echter heb ik in de omschrijving per ongeluk het klantnummer in plaats van het factuurnummer vermeld. Zie bijlage voor de overschrijving.

Ook heb ik nog een brief ontvangen wat betreft 'betaalachterstand', maar ik heb dus wel al betaald.

Ik ontvang graag een reactie van u!

Met vriendelijke groet,

Sophie777

Heb je je klantnummer in je forum profiel vermeld zodat een moderator e.e.a. voor je kan nakijken?
Je kunt ook even telefonisch kontact opnemen met de klantenservice 020-754 4444
Dat is de snelste manier.
Reputatie 5
Badge
Hi Sophie777,

Heb het opgegeven klantnummer is geen betalingsachterstand te zien. Dat is natuurlijk goed nieuws.
Om er zeker van te zijn dat je betaling volledig en correct is verwerkt kun je onderstaande formulier invullen.

Betalingsbewijs
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen