beantwoord

factuur

  • 9 februari 2018
  • 5 reacties
  • 99 x bekeken

bij mijn administratie kom ik erachter dat ik 25,00 betaal in plaats van 15,00.
Graag wil ik uitleg hierover
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 6 maart 2018, 15:29

Hoi BerenSt03l,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Check je facturen via mijn.tele2.nl, daar staat de specificatie
Reputatie 7
Badge +4
even inloggen met je gebruikersnaam en paswoord
Reputatie 7
Badge +1
Er kan een toestelbijdrage tussen zitten of het kan een verrekening van een afwijkende periode op de eerste factuur zijn. Of je hebt misschien toch een ander abonnement dan je denkt?
Reputatie 4
Badge
Hoi BerenSt03l,

Te veel betalen is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee hoe het precies zit. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi BerenSt03l,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark