beantwoord

Factuur

  • 15 januari 2018
  • 5 reacties
  • 90 x bekeken

Hello tele2,
Kan je voor mij uitzoeken waarom. Ik deze maand €14,26 aan toestel kosten moet betalen. Ik had een contract dat op 18-12-207 afliep en voor deze periode had ik al een nieuwe abonnement gekozen.

Bij voorbaat dank.
Grt,
Charl
icon

Beste antwoord door Rena Chan 15 januari 2018, 21:34

Omdat Tele2 achteraf factureert, kan het zijn dat jou toestel kosten die je nu betaalt, gewoon nog van december is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Omdat Tele2 achteraf factureert, kan het zijn dat jou toestel kosten die je nu betaalt, gewoon nog van december is.
Reputatie 5
Badge
Welkom Charl!

Ben je geholpen met de reactie van @Rena Chan? 🙂
Welkom Charl!

Ben je geholpen met de reactie van @Rena Chan? :)


Hello Jeroen. nee niet echt. Zou je voor mij na kunnen gaan waarom .

Grt,Charl
Reputatie 5
Badge
Zoals op de factuur staat vermeld is de toestelbundel van je oude contract tot en met 17.12.2017 in rekening gebracht.
Het klopt dus dat je nog een ruime twee weken betaald hebt voor je toestel.

Is hiermee je vraag beantwoord?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen