beantwoord

factuur

• 15 november 2017
  • 5 reacties
  • 103 x bekeken

Hallo gisteren heb ik mijn nieuwe factuur binnen gekregen maar die klopt niet.
Ik heb een nieuw contact sinds oktober en volgens het contract moet het maandbedrag € 36.00 zijn en ik moet nu € 50.10 betalen
icon

Beste antwoord door eric 15 november 2017, 15:51

Als je 26 euro toestel krediet hebt, dan heb je waarschijnlijk 10 euro per maand voor abonnement (totaal 36 euro). Omdat je in de afgelopen maand zowel je oude als nieuwe abonnement actief is geweest is pro/rato het oude en nieuwe maandbedrag op de factuur gekomen.
Volgende maand dus alleen toestelkrediet + Tele2 4G mobiel..
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Eric heeft het juiste antwoord al gegeven. Als kleine toelichting: bij abonnementen die vanaf mei 2016 worden afgesloten (zoals Tele2 4G Mobiel 2017.3) worden toestelkosten niet meer naar rato berekend. als je 26 euro per maand voor je toestel betaald wordt dit in 24 gelijke termijnen in rekening gebracht.

Je oude abonnement (Tele2 Mobiel) is nog van voor mei 2016, hierbij werden toestelkosten wél naar rato berekend.

Per saldo betaal je geen cent teveel (wat je nu meer betaalt hoef je in Oktober 2019 niet meer te betalen)
Ik wacht mijn volgende factuur even af wat er op staat. Dank voor je antwoord !!
Reputatie 7
Badge +4
Als je 26 euro toestel krediet hebt, dan heb je waarschijnlijk 10 euro per maand voor abonnement (totaal 36 euro). Omdat je in de afgelopen maand zowel je oude als nieuwe abonnement actief is geweest is pro/rato het oude en nieuwe maandbedrag op de factuur gekomen.
Volgende maand dus alleen toestelkrediet + Tele2 4G mobiel..
Hallo Eric op de factuur staat Tele2 4 G mobiel 2017.3 € 2.58
Tele2 Mobiel dan mijn 06 nummer € 21.52
Totale kosten € 24.10
Maandelijkse kosten toestel krediet € 26.00
Reputatie 7
Badge +4
Wat staat er precies op je factuur als details? Misschien het nieuwe abonnement en een deel van een oud abonnement?