beantwoord

Factuur

• 16 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 79 x bekeken

Beste,

Mijn Factuur en afgeschreven bedrag komt niet overeen betreffende augustus. Mijn factuur bedraagt €40.82 maar er is €66.82 afgeschreven. Het verschil is ook niet uit de factuur op te maken als je naar een logische fout o.i.d. zoekt.
Een aantal weken geleden kreeg ik wel een mail van Tele2 met dat er een rekenfout is gemaakt maar dta die was gecorrigeerd. Ik vermoed dat dit niet het geval is. Ik hoop dat er duidelijkheid geschept kan worden.

Vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 18 oktober 2017, 17:14

Hoi Wouter,

Je hebt onlangs je abonnement verlengd. Van je 'oude abonnement' staan de toestelkosten op je factuur gespecificeerd, echter de toestelkosten van je 'nieuwe' abonnement staan hier niet op. Dit is precies het verschil tussen wat je ziet op de factuur en wat is afgeschreven. Bij je komende factuur zou dit wel goed zichtbaar moeten zijn 🙂.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi wouter tempelman,

Het komt soms voor dat het verschil hem zit in het feit dat je een toestelkrediet hebt bij je abonnement? Is dit het geval? Ik kijk graag voor je of er niet iets anders met je factuur aan de hand is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Wouter,

Je hebt onlangs je abonnement verlengd. Van je 'oude abonnement' staan de toestelkosten op je factuur gespecificeerd, echter de toestelkosten van je 'nieuwe' abonnement staan hier niet op. Dit is precies het verschil tussen wat je ziet op de factuur en wat is afgeschreven. Bij je komende factuur zou dit wel goed zichtbaar moeten zijn 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.