beantwoord

Factuur

  • 27 september 2017
  • 5 reacties
  • 84 x bekeken

Al een tijdje heb ik een mobiel abonnement bij Tele2. Mijn abonnement kostte altijd 30 euro per maand. Nu heb ik unlimited data aangezet, waardoor mijn abonnement 34 euro per maand zou kosten. Nu is er 40 euro afgeschreven. Ik heb al geprobeerd te bellen en mijn vraag te stellen in een live chat, maar er zijn geen medewerkers op het moment. Vandaar dat ik mijn vraag even in het forum gooi!
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 28 september 2017, 14:51

Hallo,

Het factuur is 40 euro omdat je een internetbundel binnen nederland hebt aangevraagd.

Kan dat kloppen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat staat er precies op de factuur specificatie? Die vind je via mijn.tele2.nl
Wat staat er precies op de factuur specificatie? Die vind je via mijn.tele2.nl
Op de site geeft hij aan dat mijn factuur 30 euro zou kosten, maar er is 40 afgeschreven.
Verder heb ik geen ongebruikelijke bel/internet kosten, alles binnen de bundel zoals ik het zie op de site.
Reputatie 7
Badge +1
Mogelijk zit er een verrekening in over een voorliggende periode. Check dat svp eerst even op de factuur specificatie zoals Eric aangeeft.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Het factuur is 40 euro omdat je een internetbundel binnen nederland hebt aangevraagd.

Kan dat kloppen?
Reputatie 4
Badge +3
Omdat het hier al een tijdje stil is en er geen antwoord is gekomen sluit ik hier het topic.