beantwoord

Factuur

ik heb in augustus 2016 mijn abbonement opgezegd. hierna bleef ik facturen krijgen. Hier ook 3 over gebeld en het schijnt 3 keer verkeerd in het systeem te hebben gestaan en kreeg ik duizend maal sorry van tele 2 uit. Tot mijn verbazing bleef dit gewoon door gaan en tot mijn schrik krijg ik vandaag ook nog een factuur van een incasso bureau om even 222,90 over te maken. Hoe kan dit in godsnaam gebeuren?? Ben er echt klaar mee eerst al 3 keer achter jullie reet aan moeten bellen omdat jullie zelf dingen niet goed in het systeem kunnen zetten en nu dit? hoop op een gepaste oplossing.

mvg
niels

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 22 februari 2017, 14:01

Het beste is om contact op te nemen met het incassobureau. Zij kunnen namelijk een onderzoek starten of het onterecht of terecht is. Het klinkt een beetje krom dat ik je naar het bureau verwijs, maar daar moet je een klacht indienen zodat zij het voor je kunnen oppakken! Wanneer het onterecht is kunnen zij meteen het dossier voor je intrekken. Dat kan ik hier namelijk niet.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Niels,

Ik wil je vriendelijk vragen om op de toon van je bericht te letten anders kan ik je niet verder helpen. Wel echt naar dat het nog niet goed is opgezegd. Je geeft aan dat je gebeld hebt met onze klantenservice. Kan het kloppen dat er een case nu voor je openstaat? Heb je contact opgenomen met het incassobureau? Wat hebben zij gezegd? Met de informatie kan ik je verder helpen 🙂

Groet, Trinh
Ja, al 3 keer toen heb ik er 3 maanden niks meer van gehoord en nu kreeg ik opeens een brief thuis om te betalen voor de maanden oktober, november, december.
Reputatie 5
Badge +3
Het beste is om contact op te nemen met het incassobureau. Zij kunnen namelijk een onderzoek starten of het onterecht of terecht is. Het klinkt een beetje krom dat ik je naar het bureau verwijs, maar daar moet je een klacht indienen zodat zij het voor je kunnen oppakken! Wanneer het onterecht is kunnen zij meteen het dossier voor je intrekken. Dat kan ik hier namelijk niet.
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen Niels,

We hebben al even niks van je gehoord; ben je eruit gekomen met het incassobureau?
Reputatie 5
Badge
Ik beschouw de radiostilte als een goed teken en sluit het topic. Mocht je nog vragen hebben dan kan je een nieuw topic openen.