beantwoord

factuur

• 29 december 2015
  • 3 reacties
  • 274 x bekeken

Betaald en alsnog een herinnering, sinds alles over is naar het nieuwe systeem van tele2. Hoelang blijft dat nog zo?
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 30 december 2015, 19:15

Hoi dijkstra bakker!

Op welke manier heb je de betaling voldaan? Handmatig of via Mijn Tele2? Als je het handmatig hebt gedaan, hoor ik graag naar welk rekeningnummer je het hebt overgemaakt en wat je hebt toegevoegd als betalingskenmerk. Met het overzetten van klanten van 3G naar 4G hebben we een nieuw rekeningnummer gekregen. Als het goed is, heb je daar bericht over gehad.

Als je in Mijn Tele2 hebt betaald, kan je gelijk zien of alle facturen zijn voldaan. Er staat dan een groene vink onder het kopje 'Betaald'.

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi dijkstra bakker!

Op welke manier heb je de betaling voldaan? Handmatig of via Mijn Tele2? Als je het handmatig hebt gedaan, hoor ik graag naar welk rekeningnummer je het hebt overgemaakt en wat je hebt toegevoegd als betalingskenmerk. Met het overzetten van klanten van 3G naar 4G hebben we een nieuw rekeningnummer gekregen. Als het goed is, heb je daar bericht over gehad.

Als je in Mijn Tele2 hebt betaald, kan je gelijk zien of alle facturen zijn voldaan. Er staat dan een groene vink onder het kopje 'Betaald'.

Groet, Ciana
Dat is gek.. ik meld een probleem en ineens staat de factuur op betaald. Inderdaad heb ik het nieuwe rekening nummer
wel zelf achter moeten komen, daar ik nooit geen bericht daarover heb gehad. Handmatig overgemaakt overigens.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi,

Oh, dat is toevallig! Fijn om te horen dat de betaling goed is doorgekomen. Ik wil je adviseren om de volgende keer de betalingen via Mijn Tele2/iDeal te doen. We krijgen de betalingen dan makkelijker/sneller binnen waardoor het eerder wordt verwerkt! :)

Groet, Ciana