beantwoord

Factuur

• 2 november 2015
  • 1 reactie
  • 142 x bekeken

Beste Tele2 medewerker,

Ik heb 2,5 jaar geleden een abonnement afgesloten voor een twee jaar waarbij dit mij 35,- kost per maan inclusief een Sony Experia Z. Na deze twee jaar heb ik onopgemerkt hetzelfde bedrag door betaald, terwijl de koste voor mijn telefoon doorliepen. Nu zie ik dat er van mijn rekening een bedrag van wel liefst 195,- is afgeschreven. Ik ben blijkbaar over mijn bundel heen gegaan, zelf kan ik mij niet bevatten hoe een abonnement voor dezelfde kosten kan doorlopen na een abonnement te hebben afgehandeld en vervolgens ook een gigantische rekening te sturen voor overschreden abonnements kosten. Dit is echt ronduit belachelijk, natuurlijk heb ik een waarschuwing gekregen dat ik over mijn bundel heen zit maar wat het bizarre is is dat ik vervolgens niet een vertraagde verbinding ontvang maar een rekening van 195 euro! Telefonisch contact opzoeken is ook niet mogelijk na 23 minuten en hetzelfde bericht wordt je dit ook snel zat. Hiernaast ben ik een student dus ik weet zeker dat ik deze maand niet ga rondkomen. Graag wil ik een verklaring en een oplossing hoe dit gaat worden afgehandeld door Tele2 want een rekening die 150 overschrijd is echt te ziek voor woorden. Het gaat om kenmerk: ARNL NL1505044563.

icon

Beste antwoord door Bombarie 2 november 2015, 15:53

1) Voor de "verdere" afbetaling van de telefoon kun je een vergoedings-aanvraag indienen.
Ook zijn evt. kortingen ná die 24 maanden vervallen en werden de vanaf dan geldende tarieven gefactureerd.
2) Je abonnement viel niet onder de voorwaarden die gelden vanaf 28-02-2014 voor nieuwe en verlengde abonnementen met een datavertraging.

Tele2 gaat hierin geen onderscheid maken of je student bent.
Afspraak is, waarschuwings-sms verstuurd is daarnaar handelen of naast je neerleggen.
Geen waarschuwings-sms gestuurd, Tele2 is in gebreke is geld terug.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
1) Voor de "verdere" afbetaling van de telefoon kun je een vergoedings-aanvraag indienen.
Ook zijn evt. kortingen ná die 24 maanden vervallen en werden de vanaf dan geldende tarieven gefactureerd.
2) Je abonnement viel niet onder de voorwaarden die gelden vanaf 28-02-2014 voor nieuwe en verlengde abonnementen met een datavertraging.

Tele2 gaat hierin geen onderscheid maken of je student bent.
Afspraak is, waarschuwings-sms verstuurd is daarnaar handelen of naast je neerleggen.
Geen waarschuwings-sms gestuurd, Tele2 is in gebreke is geld terug.