beantwoord

factuur

• 10 juni 2015
  • 12 reacties
  • 439 x bekeken

Op 22 mei kreeg ik een brief van Tele-2 dat per 27 mei een bedrag van 90,29 euro zou worden afgeschreven van mijn bankrekening . Op 2 juni kreeg ik het verzoek om spoedig een bedrag van 90,29 euro over te maken om incassokosten te vermijden.
Ik heb met een e-mail gereageerd en via noreply-email begrepen dat reactie zou volgen , maar daarna heb ik niets meer vernomen.
kunt u mij hierover nader informeren ?
icon

Beste antwoord door Jefta 10 juni 2015, 20:04

Hey edvandenbraken,

Waar heeft deze factuur precies betrekking op? Wat voor diensten neem je bij ons af? Tele2 communiceert niet via e-mail, dus naar wie heb je deze e-mail gestuurd? Wat voor verzoek heb je in de e-mail gezet?

Ik ontvang graag wat meer informatie van je!

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Badge +5
Hey edvandenbraken,

Waar heeft deze factuur precies betrekking op? Wat voor diensten neem je bij ons af? Tele2 communiceert niet via e-mail, dus naar wie heb je deze e-mail gestuurd? Wat voor verzoek heb je in de e-mail gezet?

Groetjes,
Jefta
Ik heb een abonnement bij Tele 2 voor all-in-one . De betreffende factuur geldt voor aansluitkosten en voor een deel abonnementskosten.
Ik heb een reactie geplaatst op een e-mail van Tele2 en daarop via "no-reply " de mededeling dat ik nader zou horen , echter tot dusverre geen reactie
No-reply betekent dat je daarop NIET kunt antwoorden.
ook ik heb hoge rekening dank internet ,maar vind nergens specificatie ervan alleen je mag zoveel ervoor betalen
dit vind ik niet leuk en denk ook maar andere provide te pakken die het wel doet
vind het zelfs ongehoord om kosten omhoog te zetten zonder melding naar de klant
dit kan en mag niet gebeuren
Dat gebeurt dus ook niet !
Dat gebeurt dus ook niet !
zover ik weet geen bericht gehad en ga nu ook zoeken naar een andere passende provider
is voor mijn man die zo goed als niks met internet doet meer niet dan wel en dan zo,n rekening krijgen.
het ergste vind ik dat ik niet kan zien waar het voor gebruikt is.
Er was een (goed gecommuniceerde) prijsverhoging, die echter pas op 1 juli ingaat. Dit betekent wel dat je op mag zeggen voor 30 juni !! Dus ik zou zeggen, doe dat dan.
Gister rond 16.30 gekeken op mijn tele2 app en daar was ik toen 17 euro over mijn abbo heen, kijk uurtje geleden op mijn tele 2 app weer in een 32.89 ik kon via een site geld terug vragen maar kan hier niks over vinden via de tele 2 site wie kan mij helpen
hulp vergeet het maar ,ben al ff bezig is gereageerd maar niet door tele2 ,ben er klaar mee
Reputatie 7
Badge +5
Er is gereageerd door Tele2
Hey edvandenbraken,

Groetjes,
Jefta
Badge +5
Hoi schouren/Nieke123,

Dit topic is geopend door edvandenbraken; wanneer je zelf een vraag wilt stellen, wil ik je verzoeken hier een eigen topic voor te openen. Zo blijven de gesprekken overzichtelijk en kunnen we je beter helpen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jefta