beantwoord

factuur

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Ik jrijg een sms nieuwe factuur is beschikbaar
Maar kan geen factuur vinden is steeds niet beschikbaar

icon Beste antwoord door Su van Tele2 18 maart 2015, 09:28

Hoi sjaantje!

Sorry voor de verlate reactie! Ik zou graag nog je geboortedatum ter identificatie willen ontvangen, want het klantnummer is niet juist. Ik hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes,

Su Ling

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Sjaantje,

Dat is vreemd zeg! Heb je ook al online in je Mijn Tele2 gekeken? Is de factuur daar wel zichtbaar?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
hoi su ling

ik heb via de app op de telefoon en op de laptop geprobeerd op de app zie ik hier zijn binnenkort je facturen te zien
en via de laptop zie ik geen een factuur ook niet bij alle facturen zie alleen deze tekst ff gekopieerd
ER ZIJN NOG
GEEN FACTUREN
Zodra je factuur beschikbaar is krijg je
bericht van ons via e-mail en/of SMS.
Alle specificities kun je dan vinden in
MijnTele2.
Reputatie 4
Badge +2
sjaantje schreef:

hoi su ling

ik heb via de app op de telefoon en op de laptop geprobeerd op de app zie ik hier zijn binnenkort je facturen te zien
en via de laptop zie ik geen een factuur ook niet bij alle facturen zie alleen deze tekst ff gekopieerd
ER ZIJN NOG
GEEN FACTUREN
MijnTele2.

Komt waarschijnlijk doordat je 4G-pionier bent en in het nieuwe systeem zit. Heb dit ook gemeld en kreeg dat als reden te horen. Gelukkig heeft de klantenservice mijn factuur van januari verstuurd en ontvang ik nieuwe facturen standaard via een bijlage in de email.
ItsNaud schreef:

sjaantje schreef:

hoi su ling

ER ZIJN NOG
GEEN FACTUREN
MijnTele2.

Komt waarschijnlijk doordat je 4G-pionier bent en in het nieuwe systeem zit. Heb dit ook gemeld en kreeg dat als reden te horen. Gelukkig heeft de klantenservice mijn factuur van januari verstuurd en ontvang ik nieuwe facturen standaard via een bijlage in de email.

bedankt voor je antwoord
heb je een mail naar de klantenservice gestuurd hierover
sjaantje
Reputatie 4
Badge +2
sjaantje schreef:

ItsNaud schreef:

sjaantje schreef:

hoi su ling

ER ZIJN NOG
GEEN FACTUREN
MijnTele2.

bedankt voor je antwoord
heb je een mail naar de klantenservice gestuurd hierover
sjaantje

Nee, ik had ze gebeld dus het is bekend. Ik denk dat als je jouw factuur wilt ontvangen van de vorige maand (februari) je ook eventjes contact op moet nemen. 🙂
Doe ik thx voor de tip
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Sjaantje!

Ik kan ook even voor je kijken hoor als je je NAW-gegevens en klantnummer stuurt in een privébericht. Ik zie het graag tegemoet.

Groetjes,
Su Ling
Ik heb je de gegevens verstuurd su lung
Reputatie 4
Badge +5
Hoi sjaantje!

Sorry voor de verlate reactie! Ik zou graag nog je geboortedatum ter identificatie willen ontvangen, want het klantnummer is niet juist. Ik hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes,

Su Ling