beantwoord

Factuur

• 27 January 2015
  • 11 reacties
  • 477 x bekeken

Hoe kan het dat ik +/-1100 mb buiten mijn bundel ben in ongeveer 5 dagen terwijl ik vrijwel alles uitgeschakeld heb voor 3G??? Bij mijn vorige aanbieder had ik hier nooit last van, en toen maakte ik meer gebruik van 3G dan nu. Ik ga hier niet mee akoord, wil weten hoe dit kan gebeuren dit is nu al de zoveelste keer!
icon

Beste antwoord door Rachid van Tele2 25 February 2015, 11:41

Hoi S.Stoop,

Wij hebben vandaag even telefonisch contact gehad en het probleem is gelukkig opgelost. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten, Rachid
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi S.Stoop,

Wij hebben vandaag even telefonisch contact gehad en het probleem is gelukkig opgelost. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi S.Stoop,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik ga het voor je uitzoeken, zodra ik meer weet zal ik je hierover informeren.

Groeten, Rachid
Reputatie 7
Je moet klikken op "bericht"... (Je kunt ook tevéél willen vertalen, Rachid 🙂 )
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Stoop,

Je klikt op mijn foto en vervolgens klik je op "Send private message". Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid
Als ik op je foto klik. Dan krijg ik je profiel te zien en vervolgens ksn ik op niets klikken. Wat doe ik fout 😞.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi S. Stoop,

Je kan een privebericht sturen door op mijn foto te klikken. Ik wacht je berichtje af!

Groeten, Rachid
hoe stuur ik mijn gegevens in een privébericht?
Reputatie 1
Badge +2
Hoi S.Stoop,

Ik begrijp dat het vreemd is om ineens zo veel buiten je bundel te verbruiken. Zou je jouw NAW-gegevens in een privebericht willen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken. Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid
Ik ben het hier niet mee eens en geloof niet dat ik binnen 4 dagen meer dan 750 mb opgemaakt heb ik eis dan ook dat dit op een nette manier opgelost wordt!!!
Ja ik sluit mijn apps goed af en heb in me toestel ingesteld dat maar een paar (hooguit 3 apps) gebruik mogen maken van 3G als ik dat wil verder heb ik bijna op alle plaatsen waar ik kom een wifi verbinding. En toch zit ik er 1100 mb over terwijl ik ongeveer 7 dagen geleden nog maar op de helft van mijn verbruik was.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi S.Stoop,

Wat vervelend dat je kosten buiten jouw bundel hebt gemaakt! 😞 Dit kan door verschillende oorzaken komen. Sluit je je apps wel goed af? Je kunt je dataverbruik monitoren via je MijnTele2-account en de bijbehorende app. Ben je over je bundel heen? Dan kun je ervoor kiezen om de 3G verbinding helemaal af te sluiten. Zo weet je zeker dat je niet nog meer data verbruikt. Raadpleeg hiervoor de toestelhulp. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten, Rachid