Facturen zijn betaald maar toch afgesloten

  • 21 september 2016
  • 1 reactie
  • 103 x bekeken

Vorige week donderdag ben ik zonder bericht zomaar afgesloten. Na gebeld te hebben kreeg ik te horen dat mijn facturen gewoon zijn betaald en er kon mij niet verteld worden waarom ik ben afgesloten. Het werd naar een andere afdeling gestuurd en mag 10 werkdagen afwachten. Wat is dit voor een service? Ik ben nu al bijna een week afgesloten en ontzettend gefrustreerd en blijf mij afvragen waarom? Er gaat de laatste tijd wel heel veel fout!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Marja,

Ik heb met je mee kunnen kijken, omdat je in je klantkaart een aantal gegevens hebt ingevuld. Ik zie dat jouw case staat uitgezet bij een andere afdeling. Ik zou je graag willen vragen om op de andere afdeling te wachten aangezien zij er mee bezig zijn. Wanneer het is opgelost kan je hier een vergoeding aanvragen.

Sorry voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Trinh