beantwoord

facturen lopen door elkaar

• 30 december 2015
  • 4 reacties
  • 149 x bekeken

mijn dochter betaald sinds haar 18e verjaardag zelf haar abonnement tot op heden ging dit goed .
echter sinds het 4G netwerk is ook de facturatie aangepast.
mijn abonnement en die van mijn dochter worden nu van haar rekening afgeschreven terwijl dit 2 verschillende rekening nummers zijn !
heel slordig en op z,n zachts gezegd onwenselijk!
ben hier behoorlijk pissig over , een medewerker wist me te melden dat het niet mogelijk was om voor beide nummers weer een apart fatuur aan te maken , kortom weer ontkoppelen .
dit i.v.m. een nieuw system .
nu kan ik iedere maand gaan inloggen om zelf weer uit te zoeken wie wat moet betalen en het geld weer naar haar over te maken.
waardeloze aktie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 9 januari 2016, 12:40

Hoi johnjill,

Ik snap je frustratie, echter is er op dit moment technisch gezien nog geen oplossing voor. Ik kan op dit moment ook nog geen uitspraken doen over wanneer dit wel het geval zal zijn.
Ook begrijp ik goed dat dit voor jou een reden is om Tele2 in twijfel te trekken. Als ik een oplossing voor je had, zou ik die natuurlijk geven, maar die is er op dit moment niet.

Helaas heb ik geen beter antwoord voor je.

Groeten
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Johnjill,

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg onhandig is. Ik lees dat je hier al contact over hebt gehad in een eerder stadium en ook antwoord hebt gehad. Hoewel dat antwoord niet wenselijk was, kan ik dat helaas niet veranderen.
Om een beetje mee te denken: Je kunt een je abonnementskosten maandelijks overmaken naar je dochter. Mocht je bijna over je bundel heen zijn dan krijg je een sms van ons. Als je deze dus niet krijgt, weet je dat je niks extra over hoeft te maken.

Is niet ideaal, dat geef ik toe, maar wel een manier om deze situatie makkelijker te maken.

Excuses voor het ongemak.

Groeten Maarten
\
Hoi Johnjill,

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg onhandig is. Ik lees dat je hier al contact over hebt gehad in een eerder stadium en ook antwoord hebt gehad. Hoewel dat antwoord niet wenselijk was, kan ik dat helaas niet veranderen.
Om een beetje mee te denken: Je kunt een je abonnementskosten maandelijks overmaken naar je dochter. Mocht je bijna over je bundel heen zijn dan krijg je een sms van ons. Als je deze dus niet krijgt, weet je dat je niks extra over hoeft te maken.

Is niet ideaal, dat geef ik toe, maar wel een manier om deze situatie makkelijker te maken.

Excuses voor het ongemak.

Groeten Maarten
\
Beste Maarten,

leuk en aardig allemaal .
maar hier koop ik niets voor , ik hou mijn hart vast mijn vrouw heeft ook een abonement bij tele 2 ,
het is afwachten maar ik vrees dat dit binnenkort ook fout gaat dit zal ook wel op de verzamel factuur komen ?.
als ik het goed begrijp moet ik nu iedere maand inloggen op een account van tele 2 om de kosten te gaan splitsen ,
dit is absoluut niet klantvriendelijk, en bovendien onhandig want ik moet nu ook weer via internet bankieren geld naar mijn dochter gaan overmaken .
allemaal handelingen wat tijd vergt en bovendien irritatie.

het is begonnen met een fout van een tele2 medewerker , welke verzuimd heeft om de gegevens van mijn dochter niet correct in het systeem te zetten , en daar hebben wij nu overlast van >
ik ben benieuwd op welke termijn tele 2 dit gaat oplossen ?

van 1 ding ben ik zeker , als dit niet op korte termijn recht getrokken worden .
zullen de ( in totaal 3 abonnementen ) per verval datum niet verlengt gaan worden gaan worden

mvg John
Reputatie 1
Badge +2
Hoi johnjill,

Ik snap je frustratie, echter is er op dit moment technisch gezien nog geen oplossing voor. Ik kan op dit moment ook nog geen uitspraken doen over wanneer dit wel het geval zal zijn.
Ook begrijp ik goed dat dit voor jou een reden is om Tele2 in twijfel te trekken. Als ik een oplossing voor je had, zou ik die natuurlijk geven, maar die is er op dit moment niet.

Helaas heb ik geen beter antwoord voor je.

Groeten