beantwoord

Facturen inzien

  • 23 June 2021
  • 6 reacties
  • 220 x bekeken

Reputatie 2
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Hallo,

Ik wil mijn verbruik zien van vorig jaar.

Van november en december 2020 kreeg ik netjes de specificatie te zien waarop ik kan zien hoeveel internet ik gebruik, hoeveel minuten ik aan mobiele nummers heb gebeld, kortom precies wat ik zoek en precies zoals het hoort.

Maar tele2 zou tele2 niet zijn als ik zo terug zou kunnen kijken t\m jan. 2020, want vanaf oktober kan ik NIETS meer zien. Alleen het factuurbedrag is te zien, het enige dat ik niet hoef te zien want dat weet ik al. Als ik de gegevens in wil kijken kom ik weer op de site met de gegevens van vandaag.

Hoe gaan we dit nu weer oplossen want er is werkelijk altijd wel iets bij tele2, maar gewoon werken zoals het hoort, dat zou de 1e uitzondering zijn.

Kunt u mij de gegeven van januari t\m oktober 2020 opsturen want toch heb ik deze gegevens nodig en liefst gewoon even snel ipv constant naar de site te springen waar NIETS staat.

FYI: ik doe het op de computer.

Please, waarom kan ik op jullie site NOOIT even snel iets doen omdat er ALTIJD problemen aan kleven. En ook dit heeft me al weer veel te veel tijd gekost!

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 24 June 2021, 23:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Zoals ik al aangaf is de periode die jij aangeeft erg lang geleden, wat de oorzaak zal zijn waarom ze deze niet meer kunnen sturen.

Ik denk dat @Marciano van Tele2 dit zou kunnen bevestigen.

Reputatie 2

Nu heb ik dus anderhalve week geleden gebeld met tele2 om mijn factuurgegevens in te zien, omdat dat dus blijkbaar alleen telefonisch kan (raar maar waar!).

Ik werd vriendelijk geholpen en hoefde verder niets te doen: ik zou vanzelf binnen een week een mailtje krijgen en vanaf dan zou ik alle details van mijn mobiele telefoongedrag van 2019 en 2020 zo in kunnen zien. Nou, dat is toch geweldig!

Maar helaas: 1x raden wat er is gebeurd?

Inderdaad: helemaal NIETS!

Ik heb geen mailtje gehad en ik kan dus geen details zien.

Dat is Tele2 zoals ik ze ken: ja zeggen en nee doen. Wederom niks bereikt met een halve dag aan de telefoon hangen. Super tele2, zo voorspelbaar!

Wat kan ik nu nog doen? Als jullie geen afspraken nakomen? Nog een dag aan de lijn voor…… helemaal niets? WAAR-DE-LOOS!!!!!

Reputatie 7

Ze kunnen niet die facturen en specificaties aan je account toevoegen, we lezen hier dat deze gemaild kunnen worden. De klantenservice noteert het verzoek voor de backoffice, die het vervolgens moet toesturen.

Reputatie 2

Ja, maar die doen dat helaas niet.

Kijk, als ze zeggen: dat kan niet, dan zou dat natuurlijk héél raar zijn en niet kloppen, maar dan weet ik dat. Ja zeggen en nee doen, tja, dan wordt het wel heel onbetrouwbaar hè?!

Reputatie 2

Nou, en ondertussen wéér met de klantenservice gebeld en dit keer wordt mij verteld dat de gegevens er helemaal niet zijn! Dat ze helaas niks voor me kunnen doen….?

Jij zegt dus iets anders dan de 1e medewerker die ik heb gesproken en deze 2e medewerker zegt weer iets anders dan jullie?

Uhhhh, goede service, het kastje heeft me naar de muur gestuurd.

Reputatie 7

Vorig jaar zijn alle klanten gemigreerd naar de systemen van T-Mobile. In het oude systeem stonden de specificaties niet op de factuur zelf, maar kon je die apart downloaden. Op de facturen die in het nieuwe systeem zijn aangemaakt staan de specificaties op de factuur zelf. Tot aan de migratie hadden klanten de gelegenheid om de specificaties te downloaden, deze zijn niet gemigreerd naar het nieuwe systeem. De klantenservice kan facturen en specificaties op verzoek nasturen. Januari 2020 is inmiddels anderhalf geleden, dus ik hoop dat alles nog beschikbaar is.

Meer informatie over de migratie van toen vind je hier: https://www.tele2.nl/bijnazover