beantwoord

Facturen

• 27 mei 2015
  • 7 reacties
  • 136 x bekeken

Ik heb een Tele2 simkaart in een WiFi modem zitten op een ander adres en wil graag de facturen per e-mail ontvangen.

Verder werkt het internet sinds kort niet meer, terwijl het modem wel een signaal geeft.

Graag zou ik willen weten of te zien is waardoor dat komt.
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 31 mei 2015, 09:50

Hoi glennonline,

Via MijnTele2 kan je zelf instellen dat je je facturen per e-mail wilt ontvangen. Neem jij een mobiel abonnement van ons af? Wij ondersteunen helaas geen randapparatuur zoals jlthkoch al aangaf. Misschien dat je hier op het forum andere topics kan vinden die je vraag over het internet kunnen beantwoorden. Laat je me weten of het lukt met de facturen?

Fijn weekend,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Een simkaart in een modem???? Dat lijkt me niet mogelijk!

Heb je je modem al gereset? Wij kunnen uiteraard niet zien waardoor dat komt, maar kunnen je mogelijk wel helpen de verbinding te herstellen.
http://www.routercenter.nl/product/321778/category-245727/huawei-b593s-22.html

Dit type modem gaat het om, ik vermoed dat het contract niet goed is gelezen en dat het abonnement een lagere datalimiet heeft dan het contract, vandaar dat ik me afvroeg of te zien is waardoor dat komt, dat laatste is dan natuurlijk alleen te zien door een Tele2 medewerker.
Reputatie 7
Je kunt bij Tele2 géén eigen modem (ook niet als je een mobiel abbo hebt) gebruiken en zeker géén modem met een simkaart. Het kán werken, maar je hebt je geen enkele garantie dat het gaat werken.
http://tweakers.net/nieuws/84226/tele2-gaat-router-met-4g-verbinding-verkopen-in-nederland.html

Ze hebben dit zelf zo ook verkocht. dus dan zouden andere klanten die dit zo bij Tele2 zelf hebben gekocht ook geen garanties meer hebben? Lijkt me toch apart.
Reputatie 7
Het is weer een plannetje geweest wat nooit van de grond is gekomen, want Tele2 heeft dit nooit zo verkocht. Het was de bedoeling dat te gaan doen, maar zover is het niet gekomen...

Op zaken die Tele2 zélf niet heeft verkocht wordt geen ondersteuning geboden!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi glennonline,

Via MijnTele2 kan je zelf instellen dat je je facturen per e-mail wilt ontvangen. Neem jij een mobiel abonnement van ons af? Wij ondersteunen helaas geen randapparatuur zoals jlthkoch al aangaf. Misschien dat je hier op het forum andere topics kan vinden die je vraag over het internet kunnen beantwoorden. Laat je me weten of het lukt met de facturen?

Fijn weekend,

Velma
Volgens de beschrijving van de modem , is dit een modem voor internetgebruik via 2G, 3G of 4G ,dus geen xDSL.