Verder werkt het internet sinds kort niet meer, terwijl het modem wel een signaal geeft.
Graag zou ik willen weten of te zien is waardoor dat komt.
Beste antwoord door Velma van Tele2
Hoi glennonline,
Via MijnTele2 kan je zelf instellen dat je je facturen per e-mail wilt ontvangen. Neem jij een mobiel abonnement van ons af? Wij ondersteunen helaas geen randapparatuur zoals jlthkoch al aangaf. Misschien dat je hier op het forum andere topics kan vinden die je vraag over het internet kunnen beantwoorden. Laat je me weten of het lukt met de facturen?
Fijn weekend,
Velma
Bekijk origineel bericht
Via MijnTele2 kan je zelf instellen dat je je facturen per e-mail wilt ontvangen. Neem jij een mobiel abonnement van ons af? Wij ondersteunen helaas geen randapparatuur zoals jlthkoch al aangaf. Misschien dat je hier op het forum andere topics kan vinden die je vraag over het internet kunnen beantwoorden. Laat je me weten of het lukt met de facturen?
Fijn weekend,
Velma