beantwoord

Extreem traag mobiel internet

  • 10 May 2022
  • 3 reacties
  • 48 x bekeken

Goedenavond,

Sinds een paar dagen hebben zowel ik als mijn vriendin (beide tele2 klanten) extreem traag internet.

Via speedtest komt de snelheid meestal niet eens boven de 1mbit uit. 
Meerdere telefoons geprobeerd, opnieuw ingesteld etc… helaas geen verbetering

Mijn postcodegebied is 6982.

Ervaren meer mensen die probleem?

 

gr Justin

icon

Beste antwoord door eric 12 May 2022, 10:37

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Justin, extreem traag internet is nooit fijn! Goed dat je je postcodegebied direct hebt meegestuurd. Ik heb gelijk eens gekeken en het klopt dat je op dit moment last kunt hebben van een minder goede dekking. Kijk eens op onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking. Hier kun je je locatie zelfs nog iets specifieker opzoeken.

Houd de dekkingskaart de komende tijd goed in de gaten voor updates over de dekking op jouw locatie. Ik hoop dat het snel weer naar behoren gaat werken voor jou en je vriendin. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 😊

Ik heb hetzelfde probleem. Begon op maandag en heb er nog steeds last van.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb gelijk eens gekeken en het klopt dat je op dit moment last kunt hebben van een minder goede dekking. Kijk eens op onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking. Hier kun je je locatie zelfs nog iets specifieker opzoeken.

Houd de dekkingskaart de komende tijd goed in de gaten voor updates over de dekking op jouw locatie. Ik hoop dat het snel weer naar behoren gaat werken voor jou en je vriendin. 

 

Hoi @Justinbissel en @jeroen13nlx , je kunt via deze pagina ook een “probleem melden" voor jouw locatie.

Reageer