beantwoord

extra kosten in het buitenland

  • 26 July 2021
  • 5 reacties
  • 320 x bekeken

Hi,

Ik ben er net achtergekomen dat ik extra kosten van 10 euro heb. Ik snap niet waar dit vandaan komt ik heb namelijk nog genoeg tegoed. Ook als ik op de button extra kosten druk staat nergens waar deze kosten dan vandaan komen. Hoe kan dit?

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 27 July 2021, 13:48

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Nick79901,

Welkom op de Community! Ik ga kijk meteen met je mee naar deze extra kosten.

Toevallig heb ik net een ander topic behandeld met hetzelfde probleem. Voor jou maak ik ook een melding intern. Dit gaan we fixen! 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Nick,

De kosten zijn terecht. Het is voor het gebruik van internet in Monaco. Als je in Monaco bent of in de buurt van de grens van Monaco dan maak je geen gebruik van de normale EU bundel. 

 

 

Hi,

 Dit klopt niet, ik ben alleen door Monaco heen gereden. Daarbij komt dat ik een sms kreeg dat ik offline ging dus extra kosten lijken mij ook niet kloppen dan. Gisteren heb ik contact gehad met Tele2 en zij hebben aangegeven dat het een storing betreft waar meerdere klanten last van hebben. 

Reputatie 7
Badge +12

Het is geen storing. Het wettelijke maximale bedrag van data buiten de bundel is €65. Tele2 heeft ervoor gekozen om al bij €10 euro een blokkade aan te zetten en je je daarvoor te informeren per sms. Om buiten de bundel dan toch verder data te kunnen gebruiken dien je een activatie code te sturen per sms of in de app.

 

Reputatie 7
Badge +8

Dan heb je nog geluk gehad! 

Reageer