Extra kosten bij Onbeperkt pakket

• 27 februari 2019
  • 16 reacties
  • 388 x bekeken

Ik heb sinds begin november 2018 een onbeperkt bellen/sms/data pakket bij een Samsung Galaxy S9. Dit heb ik gekocht omdat ik dacht dat de prijs hiervan (los het toestel) 25 euro per maand zou zijn. Als ik nu naar mijn facturen kijk zie ik dat de prijs niet 25 euro is gebleven maar: 31,61 euro in Oktober (wanneer ik hem nog niet had), 25 euro in November, 31,99 in December en 38,98 in Januari... Ik weet dat ik mijn telefoon destijds gelijk helemaal betaald heb en dat er niks bij kwam kijken kwa prijs. Ik heb zelf op de site van tele2 gezocht naar evt verklaringen, maar helaas heb ik niks kunnen vinden hierover. Nou is mijn vraag waar dit vandaan kan komen en/of ik dit kan voorkomen. Ook vraag ik me af of het betaalde geld wel terecht was en of ik dat bij onterecht wel terug krijg.

Groetjes Marijn

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zie je iets in mijn tele2 bij facturen? Details bedoel ik.
Zie je iets in mijn tele2 bij facturen? Details bedoel ik. deze kan ik niet openen via de app
Reputatie 6
Badge +1
Dan wacht maar of een moderator je kan helpen. Zet je gegevens alvast in het profiel.
Dan wacht maar of een moderator je kan helpen. Zet je gegevens alvast in het profiel. hoe bedoel je?
Dan wacht maar of een moderator je kan helpen. Zet je gegevens alvast in het profiel. hoe bedoel je?

Iemand hier van Tele2 zelf die op die forum een Moderator taak heeft. Die kunnen je rechtstreeks zeggen wat er mis is.
Iemand hier van Tele2 zelf die op die forum een Moderator taak heeft. Die kunnen je rechtstreeks zeggen wat er mis is.

Als je tenminste je gegeven in je profiel hebt gezet door op je naam te klikken en dan op de knop "Bewerk profiel". De gegevens die je daar zet zijn niet openbaar en kunnen alleen door Tele2 worden gelezen.

Als je tenminste je gegeven in je profiel hebt gezet door op je naam te klikken en dan op de knop "Bewerk profiel". De gegevens die je daar zet zijn niet openbaar en kunnen alleen door Tele2 worden gelezen.
ik zie inderdaad me eigen gegevens er staan. Maar dat veranderd voor mij de zaak nog niet. Ik heb vandaag ook alweer 14 euro extra kosten... Ik ga morgen Tele2 bellen dus kijk ik of het opgelost word.
Reputatie 6
Badge +1
Als je een factuur aanklikt kun je die helemaal doorscrollen tot bij details.
Als je een factuur aanklikt kun je die helemaal doorscrollen tot bij details. Ja dat kan wel zo zijn inderdaad maar dan is het ook wel fijn als ik ze kan openen via de app. Zolang dat al niet gaat kom ik al niet verder.
Reputatie 6
Badge +1
Dan morgen maar met iemand van tele2.
Dan morgen maar met iemand van tele2. We gaan het zien morgen. Toch bedankt voor de moeite 🙂
Reputatie 2
Als je in de Tele2 App al je facturen op een rijtje ziet, kan je klikken op de maand die je wilt bekijken.
En zie je de factuur van die maand in details.
Als dat niet zo is, is je App stuk.
Kan je het beste de App verwijderen, opnieuw downloaden en weer even inloggen.
Dan gaat het vast wel goed!
Reputatie 2
N.B.: Details van “Extra kosten” in een bepaalde maand kan je pas inzien nadat er een factuur van die desbetreffende maand is opgemaakt door Tele2.
Ben je misschien (onbedoeld) geabonneerd op een betaaldienst? Kijk op www.payinfo.nl of je ergens staat ingeschreven. Je kan je ook daar afmelden.
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Het is natuurlijk nooit fijn wanneer je factuur hoger is dan verwacht. Via je MijnTele2 account kun je de specificatie inzien.
Kom je er niet uit dan help ik je graag verder.

Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Kijk ook hier eens voor meer informatie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/extra-diensten/

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
We hebben Inmiddels contact gehad via een privébericht.

Extra kosten zijin veroorzaakt door Google Play aankopen.
Voor de meeste vragen over Google Play kun je terecht bij klantenservice van Google
Daarnaast kun je informatie over de apps die je gekocht hebt, vinden op Google Betalingscentrum.

Gr. Petra