beantwoord

extra kosten

  • 7 December 2020
  • 6 reacties
  • 241 x bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 4 december abonnement.

Nu heb ik 8 min. gebeld en +/- 350 mb verbruikt.

Dit is ruim binnen mijn bundel, maar er staan nu al extra kosten vermeld.

Als ik kijk bij extra kosten staat alles op 0.

Graag uitleg.

Als ik buiten mijn bundel kom met mb's gaat dan de snelheid omlaag en zo blijven gebruiken zonder extra kosten of gaat het gewoon door met extra kosten voor de mb's?

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door pipodeclown 7 December 2020, 19:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Als je internet bundel op is stopt het en kan je geen extra kosten maken. Bellen in Nederland (en in de EU naar EU landen, maar niet vanuit NL naar andere EU landen) gaat uit je bundel. Als je belbundel op is zal het niet stoppen en kan je wel extra kosten maken. Als je abonnement net is ingegaan kan de weergave niet kloppen, geef het even een paar dagen de tijd. De app wordt als het goed is vanzelf bijgewerkt. Als het eind van de week niet klopt, laat het dan even hier weten.

Bedankt voor de reactie.

Zal het in de gaten houden, mocht het niet veranderen laat ik het even weten.

MVG Wout

Staat al goed bedankt!!

Hoe kan ik mijn extra kosten tot bepaald bedrag laten gaan dat ik niet bv: 100 euro boven mijn abonnement kan komen

Reputatie 7

Hoe kan ik mijn extra kosten tot bepaald bedrag laten gaan dat ik niet bv: 100 euro boven mijn abonnement kan komen

Dat kan door je gebruik aan te passen en in de app je verbruik te controleren. Data stopt aan het eind van de bundel en bellen doe je bewust, dus je kunt nooit onbewust extra kosten maken.

Reputatie 7
Badge +12

Unlimited bellen/sms en Unlimited data nemen voor 25 euro in de maand.