beantwoord

Extra korting voor trouwe Tele2 klant?

• 7 juli 2019
  • 10 reacties
  • 1295 x bekeken

Ik ben van plan om weer een nieuwe telefoon abonnement te nemen bij Tele2. Ik heb meerdere Tele2 abonnementen op mijn adres. Kan ik als trouwe Tele2 klant dan ook bijvoorbeeld extra korting krijgen op een nieuw mobiel abonnement? Ik zou graag de iPhone XS willen nemen.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 juli 2019, 14:23

Hallo opatje4,

Bij meerdere abonnementen op jouw adres is een korting mogelijk, deze geldt echter alleen voor nieuwe abonnementen en niet voor verlengingen.
Er mogen maximaal zes abonnementen waarvan 3 abonnementen met toestel actief zijn op één adres.

Weten wat er mogelijk is, bel even met onze sales afdeling op 0800-2180

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 heeft geen stapelkorting of verplichte combinaties om korting te krijgen. Elke abonnement en aanbieding is een best deal, of je nu bestaande of nieuwe klant bent. Er geldt wel een maximum van 3 mobiele abonnementen per adres. Mocht je er meer willen, dan zul je even de klantenservice moeten bellen of ze daar een uitzondering voor kunnen maken.
Tele2 heeft geen stapelkorting of verplichte combinaties om korting te krijgen. Elke abonnement en aanbieding is een best deal, of je nu bestaande of nieuwe klant bent. Er geldt wel een maximum van 3 mobiele abonnementen per adres. Mocht je er meer willen, dan zul je even de klantenservice moeten bellen of ze daar een uitzondering voor kunnen maken.

Ik las bij andere onderwerpen hierover dat mensen 1 of 2 euro korting kregen.

Bij deze nieuwe aanbieding van jullie, dit wil ik weken, lijkt het of het nu duurder is geworden? Eerst had je een iPhone XS met 5 GB, 100 bel/sms en €408 euro bijbetalen voor €37 per maand en nu heb je 7 GB, 200 bel/sms en met €408 bijbetalen het abonnement voor €39 euro.
Reputatie 7
Badge +4
Die 1 of 2 euro wordt niet op het forum uitgedeeld. Daar moet je de klantenservice voor bellen. Aanbiedingen met samsung of apple komen en gaan regelmatig. Maar geloof me, sinds Tele2 en T-mobile samen zijn gegaan zullen de prijzen nooit meer zo laag worden als toen het nog concurrenten waren.
Reputatie 4
Badge
Hallo opatje4,

Bij meerdere abonnementen op jouw adres is een korting mogelijk, deze geldt echter alleen voor nieuwe abonnementen en niet voor verlengingen.
Er mogen maximaal zes abonnementen waarvan 3 abonnementen met toestel actief zijn op één adres.

Groet Petra
Hallo opatje4,

Groet Petra

Ik heb gebeld en ik kreeg te horen dat het ondanks dat ik meerdere abonnementen heb niet mogelijk is omdat Tele2 geen extra korting kan geven bij Apple producten. Klopt dit? Kan het dan ook niet dat ze wat korting geven op het internet en bel/sms bij het iPhone abonnement?
Reputatie 7
Badge +4
7Gb en 200 belminuten kost door de huidige aanbieding nog maar 12 euro. Daar heb je al 2 euro korting. De telefoonkosten worden vooral door Apple bepaald en het hoge maandbedrag is voornamelijk het toestel en daar vraagt al een lagere prijs voor dan Appple en je mag het dan ook nog zonder rente afbetalen in 24 maanden.. tja de bodem is bereikt.
Reputatie 7
Badge +1
@opatje4 , de door Petra genoemde korting geldt -zoals Petra aangaf- niet voor verlenging van een abonnement. Uit je openingspost maak ik op dat het om een verlenging gaat?
Reputatie 4
Badge
De korting op een abonnement is een service-korting. Dit houdt in dat deze korting niet met het toestelkrediet wordt verrekend.
Wel kunnen we een korting geven op de bundels echter zijn hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden.

- Elk aanvullend nieuw afgesloten abonnement komt in aanmerking voor een korting
- Dit tot een maximum van 3 aanvullende abonnementen per geregistreerd huishouden
- Het geldt enkel voor een nieuw abonnement en niet voor verlengingen en alleen voor de tweede, derde en of vierde abonnement. Een SIM-only 0 maanden is hiervan uitgesloten.

@opatje4 Mocht je op basis van het bovenstaande toch van mening zijn in aanmerking te komen voor een korting, stuur me dan even een privébericht met al je gegevens dan kijk ik het graag voor je na.

Met vriendelijke groet,
Petra
De korting op een abonnement is een service-korting. Dit houdt in dat deze korting niet met het toestelkrediet wordt verrekend.
Wel kunnen we een korting geven op de bundels echter zijn hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden.

- Elk aanvullend nieuw afgesloten abonnement komt in aanmerking voor een korting
- Dit tot een maximum van 3 aanvullende abonnementen per geregistreerd huishouden
- Het geldt enkel voor een nieuw abonnement en niet voor verlengingen en alleen voor de tweede, derde en of vierde abonnement. Een SIM-only 0 maanden is hiervan uitgesloten.

@opatje4 Mocht je op basis van het bovenstaande toch van mening zijn in aanmerking te komen voor een korting, stuur me dan even een privébericht met al je gegevens dan kijk ik het graag voor je na.

Met vriendelijke groet,
Petra

Ik heb je een bericht gestuurd.
Reputatie 4
Badge
@opatje4 Helaas heb ik geen reactie meer ontvangen op mijn aanbod die ik je via een PB heb gedaan.
Ik ga het topic daarom dan ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra