beantwoord

Extra internetbundel

  • 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 74 x bekeken

Beste,

Vandaag heb ik via de app een extra bundel gekocht omdat mijn internet op was. Ik kreeg echter een error met daarin: aankoop mislukt, dus klikte nog een keer op de knop.
Dit was een fout want nu zit ik met twee keer een bundel.
Ik wil nu van die tweede bundel af, hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 25 april 2017, 08:09

Welkom op ons forum!

Het lijkt erop alsof de extra bundel waarop je een foutmelding toch is toegevoegd, op hoe dit kan kunnen wij je geen antwoord geven..

Je hebt nu twee bundels terwijl je er maar één wou, je kan voor de tweede bundel een vergoeding aanvragen op onze website.
Het is wel belangrijk dat je maar een van de twee bundels gebruikt!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Welkom op ons forum!

Het lijkt erop alsof de extra bundel waarop je een foutmelding toch is toegevoegd, op hoe dit kan kunnen wij je geen antwoord geven..

Je hebt nu twee bundels terwijl je er maar één wou, je kan voor de tweede bundel een vergoeding aanvragen op onze website.
Het is wel belangrijk dat je maar een van de twee bundels gebruikt!

Groetjes, Maris