beantwoord

Extra data vervallen

• 2 maart 2019
  • 4 reacties
  • 277 x bekeken

Toen woensdag (27 feb) om 10 uur ‘s avonds mijn internet op was, kreeg ik van Tele2 een standaard sms’je met de volgende tekst:

Beste klant, je hebt 100% van je maandelijkse internetbundel gebruikt. Heb je nog geen extra internetbundel? Je bestelt deze via MijnTele2, in de app of via deze sms. Sms dan 500 voor 500 MB (EUR 6,-) of 2 voor 2GB (EUR 10,-) of 5 voor 5GB (EUR 15,-) naar 1280. We houden contact, Tele2

Ik heb via sms 2GB besteld. Omdat ik recent verhuisd ben en nog geen internet heb aangesloten in mijn huis, wilde ik komende maand veel internet op mijn telefoon hebben. Ik heb opgewaardeerd voor 2GB, met het idee dat ik dat naast mijn reguliere abbonement wel opmaak komende weken. Op 1 maart waren mijn extra GBs ineens verdwenen. Nu blijkt dat extra bestelde GBs maar tot het einde van de maand geldig zijn!

In de sms van Tele2 wordt hier helemaal niks over gezegd. Ik heb maar 1 dag gebruik kunnen maken van mijn extra GBs en heb ze helemaal niet op kunnen maken. De sms van Tele2 is misleidend en ik vind het erg zonde van mijn geld.

Tele2, kan ik mijn geld of GBs terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 5 maart 2019, 11:07

Hallo Hanneke,

De Extra bundels zijn inerdaad geldig tot je volgende factuurperiode. Als de nieuwe periode ingaat, vervalt de bundel Extra Internet. Je kunt je factuurperiode plus het verbruik van je gewone en je extra internetbundel zien in de MijnTele2 app.

Groetjes Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt per de 1e van de maand weer nieuwe GB gekregen van je normale abonnement. Het is heel duidelijk in de voorwaarden dat je geen GB's van een oude maand naar een nieuwe maand kan meenemen. Die zijn gewoon vervallen. Je had ook 500mb kunnen nemen.
Reputatie 4
Badge
Hallo Hanneke,

De Extra bundels zijn inerdaad geldig tot je volgende factuurperiode. Als de nieuwe periode ingaat, vervalt de bundel Extra Internet. Je kunt je factuurperiode plus het verbruik van je gewone en je extra internetbundel zien in de MijnTele2 app.

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Heb je nog verdere vragen Hanneke?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra