Beste klant, je hebt 100% van je maandelijkse internetbundel gebruikt. Heb je nog geen extra internetbundel? Je bestelt deze via MijnTele2, in de app of via deze sms. Sms dan 500 voor 500 MB (EUR 6,-) of 2 voor 2GB (EUR 10,-) of 5 voor 5GB (EUR 15,-) naar 1280. We houden contact, Tele2
Ik heb via sms 2GB besteld. Omdat ik recent verhuisd ben en nog geen internet heb aangesloten in mijn huis, wilde ik komende maand veel internet op mijn telefoon hebben. Ik heb opgewaardeerd voor 2GB, met het idee dat ik dat naast mijn reguliere abbonement wel opmaak komende weken. Op 1 maart waren mijn extra GBs ineens verdwenen. Nu blijkt dat extra bestelde GBs maar tot het einde van de maand geldig zijn!
In de sms van Tele2 wordt hier helemaal niks over gezegd. Ik heb maar 1 dag gebruik kunnen maken van mijn extra GBs en heb ze helemaal niet op kunnen maken. De sms van Tele2 is misleidend en ik vind het erg zonde van mijn geld.
Tele2, kan ik mijn geld of GBs terugkrijgen?
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hallo Hanneke,
De Extra bundels zijn inerdaad geldig tot je volgende factuurperiode. Als de nieuwe periode ingaat, vervalt de bundel Extra Internet. Je kunt je factuurperiode plus het verbruik van je gewone en je extra internetbundel zien in de MijnTele2 app.
Groetjes Petra
Bekijk origineel bericht
De Extra bundels zijn inerdaad geldig tot je volgende factuurperiode. Als de nieuwe periode ingaat, vervalt de bundel Extra Internet. Je kunt je factuurperiode plus het verbruik van je gewone en je extra internetbundel zien in de MijnTele2 app.
Groetjes Petra