beantwoord

extra data

  • 24 January 2021
  • 4 reacties
  • 337 x bekeken

Onze WiFi thuis werkt niet, dus probeer ik 24uur unlimited te kopen via de app. Ik heb dit nu twee keer gedaan, maar ik krijg maar 100mb in mijn account. Ik heb niet zo’n zin om voor de komende paar dagen in mijn tentamenweek 30 euro  uit te geven aan extra data. Iemand met hetzelfde probleem?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 5 February 2021, 10:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik heb deze klacht recentelijk voorbij zien komen, namelijk hier:

 

Het lijkt er op dat dit probleem dus nog niet verholpen is. 

Je zou kunnen wachten tot @Cas van Tele2 in de aankomende werkweek langs komt in dit topic, die kan eventueel een vergoeding regelen. dat helpt je natuurlijk niet aan extra data voor je tentamenweek…. 

Ik hoop dat dit probleem spoedig opgelost wordt...

 

@Samdewit

 

Ik ben even de twitter van tele2 ingedoken en het lijkt er op dat dit veroorzaakt wordt door een bug in de app. Als je op unlimited 24 uur kopen klikt, komt de pop-up van het 100mb naar voren in plaats van de 24 uur unlimited. 

 

Zie ook deze twitter conversatie: https://twitter.com/duplicax/status/1353785299000840205

 

Hier staat dat het via de website wel goed werkt, dus misschien kun je langs die weg toch op de juiste manier aan voldoende data komen voor je tentamen week. Veel succes gewenst :)

 

Ik hoop dat de bug in de app snel verholpen wordt.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Samdewit
Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie., dit topic is aan mijn aandacht ontglipt. @Shilka heeft je al een heleboel nuttige informatie gegeven, dank daarvoor!  Het is niet zo handig dat de bundel van 3 euro niet goed werkt, dit wordt onderzocht en zo snel mogelijk opgelost. De kosten voor de bundel die niet goed werkt ga ik natuurlijk voor je vergoeden. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 7

Ik zag deze week een update van de Tele2 app in de App Store die specifiek dit probleem zou moeten oplossen. mogelijk bevatte de knop in de app een link naar de verkeerde bundel.