beantwoord

Extra bundel en verhoging bundel

• 21 juni 2017
  • 6 reacties
  • 584 x bekeken

Beste Tele2,

Zonet is mijn bundel van 5GB opgegaan. Toen heb ik 1000MB extra besteld via de SMS. Nu heb ik meteen voor de volgende maand (dacht ik) mijn bundel verhoogd. Alleen nu staat er dat het per 01-06 al ingaat. Nu betaal ik alleen dus dubbel; voor de extra MB die ik voor deze maand wilde hebben, en de verhoging van de bundel voor de volgende maand. Dit aangezien volgende week ik weer nieuwe MB krijg vanuit mn abonnement.

Gaat de verhoging echt per 01-06 in? of kan die ook pas per volgende maand in gaan?

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Alvast bedankt,

Groetjes Ilse
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 22 juni 2017, 09:00

Hoi Ilse!

Een verhoging én een extra bundel? Dan heb je nog heel wat te internetten de komende week!
Wanneer je de bundel verhoogd gaat de nieuwe bundel direct in en betaal je de volledige maand de prijs van de hogere bundel. Een verlaging van de bundel gaat in per de nieuwe bundelmaand.

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De extra databundels in nederland zijn geldig tot de volgende factuurperiode.
Als je dit vaak nodig hebt kun je ook aan een unlimited data abonnement denken. Dan kun je 1gb bundels bijbestellen zonder extra kosten.
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/
Beste Eric,

Dat heb ik inderdaad gedaan. Nu bleek alleen dat de onbeperkte data al vanaf 01-06 in ging toen ik het vandaag activeerde, ofterwijl dat ik dus dubbel tarief betaal.
Badge
Hoi Ilse!

Een verhoging én een extra bundel? Dan heb je nog heel wat te internetten de komende week!
Wanneer je de bundel verhoogd gaat de nieuwe bundel direct in en betaal je de volledige maand de prijs van de hogere bundel. Een verlaging van de bundel gaat in per de nieuwe bundelmaand.

Groetjes Jurrien
Daar kan niks meer aan gedaan worden? Nu betaal ik dus 20 euro meer dan zou moeten, terwijl het voor volgende maand bedoelt was.
Badge
Hier kan ik inderdaad niks aan doen Ilse. Een aangevraagde bundel kan ik niet voor je terugdraaien.
Op onze staat websitebeschreven wat er gebeurd na een wijziging.

Groeten Jurrien
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Mochten we nog eens kunnen helpen dan verzoek ik je een nieuw topic te starten.
Groetjes Jurrien