beantwoord

Extra abonnament afsluiten

• 21 maart 2019
  • 7 reacties
  • 421 x bekeken

Hallo

Ik zou graag nog een extra abonnement afsluiten alleen wordt ik hier in geblokt
Ik begreep dat dit word geblokkeerd vanwege het feit fraude

nou dat ben ik dus niet van plan
ik heb gewoon een extra abo en tel nodig

gr Peter
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 22 maart 2019, 10:49

Hallo Peter,

Een tweede abonnement behoort zeker tot de mogelijkheden mits je aan de voorwaarden voldoet. Zo dien je voor je eerste abonnement minimaal twee facturen voldaan hebben en er mag geen sprake zijn van een betalingsachterstand. Daarnaast zal in het geval van een abonnement met toestel de normale checks plaats vinden. Heb je ook een specifieke reden doorgekregen van je afwijzing en heb je via ons besteld of via een (web)winkel?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er vind na een aanmelding een check plaats bij registers als BKR en Preventel. Daaroo gebaseerd maakt een provider een keuze om je wel of niet als klant te accepteren. In jouw geval willen ze het niet. Je kunt nu nog eens proberen of een andere provider je wel accepteerd, of probeer eens eens sim only bij Tele2 aan te vragen en het toestel ergens los te kopen. Dan is namelijk het risco lager en wellicht word je dan wel geaccepteerd.
Bedankt voor de tip

zal het proberen met de sim only
Reputatie 4
Badge
Hallo Peter,

Een tweede abonnement behoort zeker tot de mogelijkheden mits je aan de voorwaarden voldoet. Zo dien je voor je eerste abonnement minimaal twee facturen voldaan hebben en er mag geen sprake zijn van een betalingsachterstand. Daarnaast zal in het geval van een abonnement met toestel de normale checks plaats vinden. Heb je ook een specifieke reden doorgekregen van je afwijzing en heb je via ons besteld of via een (web)winkel?

Groet Petra
Ik heb en voldoe aan al mijn facturen
dus daar kan het niet aan liggen
en zo ook mijn vrouw die klant bij jullie is
er is geen reden door gegeven alleen dat ik contact moest opnemen met tele 2 telefonisch
nou laat ik daar nou niet de gelegenheid voor hebben gehad om te bellen dus dan maar zo
Ik heb inmiddels al bij een andere provider 1 besteld
En aangezien jullie zo met vaste klanten omgaan stap ik en mijn vrouw op bij jullie zodra het abonnement hier is afgelopen.
Reputatie 4
Badge
Zo te horen heb je besteld via een (web)winkel en ben je voor de afwijzing doorverwezen naar ons. Ik had het graag voor je nagekeken Peter, we wijzen natuurlijk niet zomaar een aanvraag af.
Jammer dat je nu hebt gekozen voor een andere provider, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Groet Petra
Niet een web winkel
Jullie eigen web winkel
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic ga ik deze sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra