beantwoord

Experian

• 8 april 2017
  • 5 reacties
  • 554 x bekeken

Hi, Ik ben nieuw met Tele2 en heb verleden week een abonnement gekocht via online (Iphone 7) en ik kreeg daarna een mail over Experian ,maar ik vind dit te lang duren want heb de telefoon asap nodig.

Beste mevrouw ....,

Bedankt voor je aanvraag voor Tele2 Mobiel. We hebben - dat doen we altijd bij onze nieuwe klanten - bij Experian Nederland BV je kredietwaardigheid opgevraagd. De gegevens van Experian worden meegenomen in ons besluit om je aanvraag wel of niet te accepteren. We moeten je helaas ‘nee’ verkopen.

Betekent dit nou dat ik geweigerd ben of nog steeds goedgekeurd moet worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bombarie 8 april 2017, 19:22

Lees de privacy-policy-pagina , stukje scrollen naar Risico analyse / kredietcheck

Als je bezwaar wilt maken of informatie wilt ontvangen over de wijze waarop je bent opgenomen in hun systeem, kun je je richten tot Experian via telefoonnummer 0900 – 39737426, via Experian of een brief sturen naar Experian, Postbus 16604, 2500 BP Den Haag.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij willen ze je niet, ze verkopen je immers een NEE (afgewezen door de Experien check)
Ik ben trouwens benieuwd wat ze je daar voor in rekening gaan brengen :P

Maar dat kun je opvragen, waarom je afgewezen bent.
Is het dan onterecht, dan kun je dat recht(laten)zetten.
Reputatie 7
Badge +5
Lees de privacy-policy-pagina , stukje scrollen naar Risico analyse / kredietcheck

Als je bezwaar wilt maken of informatie wilt ontvangen over de wijze waarop je bent opgenomen in hun systeem, kun je je richten tot Experian via telefoonnummer 0900 – 39737426, via Experian of een brief sturen naar Experian, Postbus 16604, 2500 BP Den Haag.
Ik heb met andere rekening geprobeerd zo net ,maar weer dezelfde mail met Helaas moeten we je 'nee' verkopen.
Badge
Ik sluit me aan bij het antwoord van Bombarie.
je kunt een uitdraai van de registratie opvragen bij preventel.
Als er uit de uitdraai blijkt dat deze registratie niet terecht is kun je hiervan een kopie naar ons sturen.
Badge
Omdat er niet meer gereageerd is in dit topic zal ik deze sluiten.
Bij een Experian of Preventel melding kan Tele2 geen aanmelding doen.

Er dient dan bij de betreffende partij een uitdraai opgevraagd te worden.
Een kopie daarvan kan naar Tele2 gestuurd worden en naar aanleiding daarvan kan de aanmelding worden ingevoerd als blijkt dat de registratie onterecht is.

Groet, Kim