beantwoord

Exchange en stage in het buitenland

• 11 juni 2019
  • 3 reacties
  • 494 x bekeken

Hallo!

Momenteel heb ik nog iets minder dan een jaar te gaan voordat mijn telefoonabbonement (Galaxy S9+ met 10GB en 100 bel/sms) bij Tele2 is afgelopen. Nu ben ik een student die een jaar weggaat voor een exchange en stage in het buitenland buiten Europa.

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn m.b.t. mijn huidige telefoonabbonement bij Tele2?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 12 juni 2019, 08:51

Als je kan aantonen dat je gaat studeren in het buitenland kun je het abonnement beeindigen. Op de laatste factuur komen dan de nog in rekening te brengen maandelijkse toestel bedragen in één keer. Je nummer komt hiermee ook te vervallen.
Alternatief is om de bundels op een zo laag mogelijk (instap) niveau te zetten in de mijn.tele2.nl. Dan behoud je jouw abonnement en betaal je jouw telefoon gewoon maandelijks terug. Tegen het einde van de looptijd kun je het abonnement verlengen naar een simonly en dan de kleinst beschikbare bundels kiezen.
Zie ook: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je kan aantonen dat je gaat studeren in het buitenland kun je het abonnement beeindigen. Op de laatste factuur komen dan de nog in rekening te brengen maandelijkse toestel bedragen in één keer. Je nummer komt hiermee ook te vervallen.
Alternatief is om de bundels op een zo laag mogelijk (instap) niveau te zetten in de mijn.tele2.nl. Dan behoud je jouw abonnement en betaal je jouw telefoon gewoon maandelijks terug. Tegen het einde van de looptijd kun je het abonnement verlengen naar een simonly en dan de kleinst beschikbare bundels kiezen.
Zie ook: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/

Reputatie 3
Badge
Wat een leuk vooruitzicht boyd99. Afhankelijk van je wensen zijn er verschillende mogelijkheden zoals ook in het bericht van Eric staat vermeld. Wil je je nummer behouden of wil je juist opzeggen?

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra